anthill.txt

z rodziny znam tylko imiona kobiet.

tak nie znam żadnego od ponad 23 lat.

nigdy z poza rodziny nie uzyłem imienia kobiet w pracy np. przez 23 lata.

Pomyliłem sie - mój bład - karolina mówiłe do nie Pani Karolino. Panie Marku

dwa karolina i druga.

20 lat 2.


"dobrze bym sie najadła bach móiw do despotki

despotka głosnomówicy telefon abym słyszał

precierz do mnie to gadacie"

bacha na kawe nadl mozemy isc-czemu nie-jak którlow pozwoli

pogadamy jak kumpel z kumpelą

powiem o Pani synie, dam wskazuwke o córce, Pani mi cos tam podsunie jakas wskazówke, kulturalanie i dowidzenia.

nie moge miec koleżanki takiej

jeszcze mi Pani da madra wskazóke jakaś ja córe Pani uswiadomie. 20 lat blachy tle co magic zył 22 na swiecie.


29lat(z szacunkiem) o imprezach, swierzo po studiach. albo juz 2 dzieciaków-to juz predzej

o dzieciakch wiem duzo 12lat po 1,5 miesiaca.



albo kolega - policjant

skacze lweo prawo innym narzedziem.

wszystko wiem.


a co zhistorykiem w msv-to był psychiatr.

dopeio 3 miesiace.

6 miesiecy mozliwe.


niemowle 2 miesiace tylko płacze ona robi wszsytko.

pół roku niemowel 6 miesecy - to cos innego rodzic cieszy sie jego rozwojem postepem.

tu widzi to samo zawsze bez postepu.


czuje olbrzymie test i oszustwo.

Mam sprawe w sądzie o ubezwłasnowolninei.

Nie moge nawet na kibel iść.


blachowcy -do blachowców:

nie czujesz muzyki

wechu

masz okresy ze nie czujesz smaku

na dworze pragenia, smaku

smiechu tez nie masz.

majac pieniadze i chac cos sobie kupic zastanawiasz sie czy wyjsc do sklepu cos naprawde superekstra, co jeszcze koledzy.


siedziec w autobusie czy gdzie indziej zaley czasmi bardzo boli nie mozesz mrówy przechodzą.

Co bym ci tu doradził- ZAMKNIJ OCZY do kńća twardo-pomozesz, to nie jest oszustwo z Twojej strony ani kłamsto tlko łagodzi ból, problem ze ceizko jest je miec zamkniete.

Mam blache 2 lata ty 20 lat dlaczego to kazesz mi robic, na przykładzie ci odpowiem jezeli ciebie dotrzycz: "a czy wygladasz od siebie z damu przez okno?"- ja mam czasi rzerwy po kilka lat. 2,5-takie sa przerwy

reszta jest twoim mysleniem odpowiedza wyjrzy przez okno, moge ci dac inne przykłady.

Masz 2 latakiedy spałes poza domem poza innym łożkiem.

to jest tamta strona.


dygresje

Autor[despotka]-w końcu sie wkurze.


co jeszcze? - ryba ostatni nad morze w trójmiescie 10 lat temu nie smakował mi - tak bolało.



osoba z blacha nie ma przerw w ren2. w kukaniu, ona ma

w przygotowaniu 6 miesecy jest dokłądnie tak jak ma- ZGADZA SIE jest dokłądnie tak jak ma.

ale to jest inwazyje dla mnie (na wszystko nawet na sex).


dlaczego despotko bo nia jestes nic nie mówisz-kurewko zakluczajca na klucz do kochanka.

do miłoasci nie zmusisz blacha ale tylko poziom dziekani i msv w domu jest słaba na miłosci.

geniusz pamietam sieibe od czerwca do marca.


jak dobrej drodze - daj mi odszkodowanie

za rok 10 000 zł.

200 000 odszkodowania.


jak sie bili i kłucili non stop codzienie przez ostatni pamietny rok.

trawał mocnie duzo mocnie niz teraz 2 godziny i uciekał.

wychodził z domu bo poszedł do pracy 5.45 przyszedł 16.20 nie miał siły-nie mógł jesć obiadu.

on mógł wyjść nie nie - zreszta gdzie po co, po marchew mogę!!!!!- ale nie mam pienidzy wiec pracuje - zobacz w jakich warunkach.



Jubiler-skad mozna miec sztabki złota zakopane pod suszarnia(na Marka przyszłość) wział przed rzwodem i koniec.

zapytaj skad takie pieniadze od razu, żona z przestepco żyła, kradzież sreba z zakładów pracy.


Powiedz mi gdzie ja kradłem.

4 konta sprzedałem z grami przez 7 lat. ale je najpierw kupiłem. regulamin na to nie pozwala czyj przestępcy co on mnie interesuje.



Jubiler kradzierze na srebrze wartość "2 kawalereki".

gdzie rześ był kolego policjanice.

"

pitbul za mordersto przedawniony-przegrałeś dwie kawalerki

"-tak Ciebie ją w blachy.

czy Twoimi narzedziamy schizofremiczka nie sprawda mojego serca do niej.-kurewka-zamykanie na klucz()- czy kolejny raz dwie kawaerki puscisz. Kasze pusciłeś tez 2-0.



jak miałs 32 i ten sam wiek miłas co ja mnie posiadane do psychiatryka włebałs ty tylko chciałas zeby krescili sie wokól ciebie im wiecj tym lepie w sanatorium gziła się, moze ni sex, ale wszystkoinne spacerki rece całownie


jak miałem 20 lat w domu policjanta byłem w bloku jak syn uczył sie zawodu i my tym razem naczyszcza marichuane sprzedał, jeżeli Pan zona raz odwaliaby raz podkreslam numer z sanatorim 2, albo zamykałby 2 razy pana dziecko na wakacja na kórych pan nie móglbys bo wterenie na misji pracował przez 2 tygdonie na spacery ze reka na potancówki wolne tańse przytulane


by je Pan z liscia wypłacił w twarz i papierem rozwoowym ruzcił.

augustyniak sie pomylił.


ty 25 lat ze z dziwczyna powinineł isc a nie z toba, po co wchodzisz do pokoju, pod drugie masz druga chate, po trzecie teraz to sobie nawet dobre nie zrobie.


3 + ten nowy g órach co mi sie przypomniał ten co ciebie na papierosy rozpalił tez był z 10 dni.


wiec 2 tygodniowców był 4.

ale do jednego chciałas sie wprowadzac ze mna

a z drugim o ppozniau gadałs na 2 dni przed końcem wakacji-gupieg ze mnie roibsz.


zima-łabedzie na stawie tez były.

karmiłem z gachem.

Zawsze w takich sytuacjach stałeś z boku przynajmnie 2 metry.

Nigdny z nami (czyli z autorem i gahem)

ZAWSZE z boku 100% zawsze-nigdy nie podeszłas nawet w pokju 3x3 zawsze dalego z boku.


Jak mnie na kluczamknełas o 23.00 oszlicie gdzie na spacer za rece , wszystko tam pozamykane był - poszliscie do lasu.


ona nie umiałą dziecka tyłek podcierać , karmic dawać butelki - WY TO JEJ PRZERWALISCIE - WŁaścnie widze udało sie wam moja blache.

ona nigdy nie dała mi papieru szmaty i nie pokazał jak sie wyciera tyłek, poza sanatorium co samopas rzuciła.


jedzenia przerwać nie mogłem, tyłek sam przerwałem.


ale ci bedzie wstyd jak cały poznania na wszystkim medycznych portalach i forach o tobie poczyta. EA pomoze.

na czeźwo nie na bolcu.



bolało z kumplem kulturalnie belzebubem i z ZSL dówch osobno - ten zsl nik zbytnie w klasie mnie nie lubiał sam byłem, przez despotke, nie chcemy matka nie daje ma zyc pomimo tego.

ZSL z któym sie strasznie nie lubiłe, kilkukrotnie namiawał mnie na siłownie w marysienki 2 -3 byłm nie pozwoliła

Do belzebuba na 3 pietro kilka rayz chodziła.

Co naśmiejszniese belzebub. - powiedzal kiedy Marek ja 110 KG, jestem silny w chuj napierdole wszystkim bo był silny (do mariolki przychdził, wszsy przychodzili, mariolka miło sie rozmawiał).

i po 3 latach zmiekł przy tej siłowni - NIE DAŁ RADY.


bede recył msv bólem od skoczka i dziekanką unieruchomieniem.


nawet to sniadanie w sanatorum chyba nie jadał z nami lub póxniej doszła lubiła na to patrzeć.

wyjatkiem sa góry tam siedzilsimy razem.

"a co marek jak byśmy zmienili dom"


hoffman był o1985 roku do 1989 on był biłas nie paczyłas chclastałs sceira- gdzie augustyniak był.to moge zapomiec bezproblemu


ale żadnego Twojego aniał już nie-oddam za to dziekanke.tylko za to, było ich bardzo duż

podrywacz nad moze pamietasz jak godzin szdł z nami szalł niezaintersowana byłas akurat fizycnie ci nie opowiadał, bo do innyh takich leciałaś.

wszsytko tylko nie kuresto i to w dodatku dzicku-tego ni moge, pierdalnie kiedys



os ,jana III sobieskie 22/173 to nie jest mój dom i tylko dlatego szanuje kurewke i cibie nie budze za klucze i zamykanie mnie o 23.00 abys sobie z fagaem za reke na space w pustou szłao.

Umarłaś dla mnie

jak bedziesz prowokowac prez rok to do gniezna kolegów pójde-zobaczysz, zabardzo to wszystko boli-nie chcec cibei

chodliw z cibie kurewka.


 coś ci powiem biologiczny, jedzac kasze mówiła a co robił twój ojciec byłam w brudzyniu i juz miał kobiety.

Jeżeli to jest prawda, i ciebie kiedyś zabacze to Cieibe zajebie, bedziesz dostawał poryju tak długo az przyjedzie policja inni ludzie oderwia mie, albo stracisz przytomosc, wali mnie

JEZELI TO JEST prdaw tak jak uczyłes mnie w 4 klasie w parku miedzy 22-26.




chwila z ojcem 2 tygodnie sam na sam też byłem w pustowiu.

Inaczej sie zachował. Marek wychodzę na tańce, tato nie chce być sam, marek wróce-"samemu tez trzeba być nie becz.".

raz.

w nocy moze raz wyszedł.-moze raczej nie moze tak

raz a nie cztery razy na same potańcówy nigdy mnie na klucz nie zamknal.

raz tak-ale jak to zrobił-marek zamkne cibie teraz na klucz nie bój sie wychodzę.


to jest róznica-bo tam wstałem z biologiczna i nie mogłem wyjsc z zaskoczenia (nie pewny chyba)

tu wiedziałem co sie dziieje.