anthill.txt

nie jestem pewein ale w górach tez byl

i tu mogly byc herbatki w takiej mini restauracui

tak w górach była herbatki w pokoju pokój miał okna na lewo- tam był kolejny z herbatkiami pilismy i chyba nie wiem palili tak paliła rpzy tm naszym stoliku(z polaniem niepewny)

były to góry

i tam była restauracja ze mna przy stole.

moze tu byłem na potancówie w trzech

i tu paliła papierosy.


chyba wracajac do poznani sie rozpaliła wtedy.



podrywaczy tez widzialem


jeszcze paietam nie wiem kto spacer wzdlo brzegu moza muszle nad moze ktos byl


jak mój kres nadejdzie do swiecka jedzimy zawsze leszpe.spokojnie te  8 lat zaczekam na dznicza swojego.

"a co jakbysmy zmienili dom-mówiłas."

Moja babcia sie w grobie pzewrca-wiem dlaczego mnie ni kusi tak jak obiecała.

skoro babcia nie wiedziała o tymto kto.

dlatego matka bio nie rozmawiał ze mną o kobietach nigdy, raz to na sex wjechałaa, DESPOTKO od sexu zaczynas rozmowe kobieta to nie sex.

kobieta pierwszy raz to w 8 klasibe byłem. to jest 13,5 lat

a ty rozmowyzaczelas 3 w wieku 12 lat nie widziałem co do mnie mowisz.

ty cos tam nie halo.- nie umiesz na ten temat rozmawaic niespełniona jestes-byłas

ojciec nigdy nie rozmawiał ze mna na ten temat- jeszcze gorzej-cos z nimi nie halo.

jak mozna na ten temat do 14 roku zycia nie rozmawiac.

raz bioligczna (sex usmiech koniec rozmowy) 100% 12 lat miałem peirszy raz 13,5.-nie wiem co to znacz, kobiete zazłaem widziec 12 rok wczesniej, zasdroc rodziców 8 lat.

"a co jakbysmy zmienili dom-mówiłas."- to mi o sexie w wieku 8 lat powiedziałs


obojetnie co powiedział zawsze nizadowolon lub na imieninach sztucznośc oschłość brak zainteresowani porównujac pustkwo i sanatorium nie WSpominajc o jesennym spacerze- żadko sie myle.

ci sie chcwycic nie umie a tam reka góra i dól hustawka.

moze sanatorium 1 klasa(tam jesien była). bo tylko błyski na pewn był jeszcze razax 2 comóły pamietac.

kazda możliwa okazja poza domen prze 1 tydzien + facet, nie wahała sie.

moze jakas choroba.

moze po porstu brak rozmowy z meżem.-nie rozmawiali tak kobieta meżczyzna.

facetów to z tuzin była.

Krzyszu tez inaczej z nim rozmawiała,spokojnie zrównoważenie, tez był spaeer znim parku.

z ojcem cały czas kłutnia.



"a co jakbysmy zmienili dom-mówiłas."




"a co jakbysmy zmienili dom-mówiłas."

ja nie wiem co to uśmiech do kobiety czy kobiety do mnie.zaloczy-nie wiem co to jest-oczka sie jje tak swieciły usmieszek ale nie smiech - z 10 razy widziałem

na jadalni tez(jadalnie-zapomniałem)


A ja raz poszdełm w 1996 roku kumpel ten od nortoa commander nas brał 2vs2 lody postawilismy wrócilsy kazdy w swoja stronefajnie był.

potem despotka 10 kumpli obleciała i doszła do niej-koniec nastapił- DLACZEGO KÓRWA to tylko 8 lat od Twojego kurestwa. kurestwa jak w zdrach zdzicekim na life "maryla nie"- gdzie ja chory.

sanatorim 7 lat To mnie boli.

3 lata od Twojego onanizowanie sie w kuchni.

wiecie co mi powiedziała, czy ty hcesz z nia miec dziecko- tak chce mam 16 chce.

lepsze od twojeo oanizowani i 30 lat lat twojej samotnosci, i zasranych zalotnych usmieszków pocigu.

Jestes kurewką.



ale despotke w pociagu nie raz tak widział.

"a co jakbysmy zmienili dom-mówiłas."

"a co jakbysmy zmienili dom-mówiłas."

blachowiec paietaj nie masz tego prawa:

"

Prawo do tajemnicy informacji związanych z pacjentem

"tego tez nie

Prawo do informacji i wyrażenia własnego zdania

ZOBACZ: Prawa pacjenta onkologicznego – co warto wiedzieć https://www.zwrotnikraka.pl/prawa-pacjenta-onkologicznego/

ZOBACZ: Prawa pacjenta onkologicznego – co warto wiedzieć https://www.zwrotnikraka.pl/prawa-pacjenta-onkologicznego/

blachowcu do 5 lat. autor 20 la czyta jak z kisiaze za przeproszenie msmie iw duch zawsze tylko boi ie bulu,, w myslach im czyta, przewiduje-PRZEPASZAm bardzo to nie moja wina 20 lat jak tak robicie to sobie utrwałiem wasze caszami szablnowe postpowanie.

nie widzicie tego, przyjdz psychiatro na 3 mocne żubry na 15 minut-teroriavs praktyka jak masz 29 lat.

mozsze sie zdziwic.

postwki ludzi w psychiatrykch na wylo z toba przeprasza żubrow przejade.

"a co jakbysmy zmienili dom-mówiłas."

"a co jakbysmy zmienili dom-mówiłas."

"a co jakbysmy zmienili dom-mówiłas."

Załużmy że jestem chory na schizofremie-hipoteza.

dlaczego dokłądnie tak z moim ojce rozmawiała od 1988-1992 tak samo i sie z nim lała.

nigdy mu dorego słowa nie powiedziła cały czas ne ustatnnie pretensi.

kupił samochód dobrze fajnie dobrze rze kupiłes.

z gararzu siecieszyła nie tak jk powinna zapytaj sie biologicznego.

koniec.

kina imprez odmawiał- 3 razy ray była przez 10 lat- nie podobał jejj sie.albo głeboki żal I TO ROZUMIEM za inne kobiety.

jeżeli tak było nie mi biologiczny na oczy sieni pojkazuj bo jak jemu jebne do do psychiatryka ten raz za gresie nie pójde.-do wiezieni ja józef.


a rentgen 25 lat kobiety tam gadaj o mężach zryły jej psychike maksymalnie.

To wchodzi w głowe.- TO samo ukryte przez 25 lat.

Jak w ZSl po kumplach lata i zabrania, z każym wchodziło mi coraz bardziej był płacz.

potem juz nie.

Mi anioł mój autora też wszedł. Jeeli mi to i ijej. jej dłużej.-nie ma ucieczki kurewko, musiz pęknoąć wanna łeż.

matka umiera łzy przy synie kurewko nie uronisz. smirc matki to jest kosmos wiecej ju  nie ma-tu jest koniec-zawalczeale tylko intersuja mnie towi wszsycy aniołowie..

Bacha niech uważa córa sie ożeni bedzie miała dwójke dieci jak ryknie na bache to ta z kapci spadnie.



Nigdy nie widziałem ich trzymajcych sie za reke- tego w jesienie widziałm az sie bójali lewo prawa 1985-1989 cos tak.


"a co jakbysmy zmienili dom-mówiłas."

"a co jakbysmy zmienili dom-mówiłas."

"a co jakbysmy zmienili dom-mówiłas."

"a co jakbysmy zmienili dom-mówiłas."

"a co jakbysmy zmienili dom-mówiłas."

"a co jakbysmy zmienili dom-mówiłas."

"a co jakbysmy zmienili dom-mówiłas."

zawsze mówiła to co chciałas do pewnej granicy-znów próbojesz szukac.

mrowisko - "blacha". 12 - "a co jakbysmy zmienili dom-mówiłas."lub

"a co jakbyś miał nowy dom" 100%(recze moja blacha100%(ja nigdy kobiety za własy nie dotknałam ani twarzy)!!!-nie chce żyć z kórwą, wmontoałs mi tu blache aby siebie ukryć.) w pokoju -nigdy nie kłamie- za to powinny być odebrane prawa rodzicielskie maż moze żadać rozwodu.


a gdzie te paznokcie u nóg na czerowono malowaś.

przysypiałm, zaplaiłaś mała lampke taka nosza postawiłas i robiłas 23.00 jak maszyna poszłas spac.-dokładnie to pamietam tę mała lapmke.

porsze mi odpowiedziec na ptanie WYSOKI SADZIE, kiedy kobieta tak robi.

odziwo tam mnie w sasadzie nie karmła odrobine.

Odziwo pierwsz raz tyłek podcierałem soibe sam.

KIEDY tak sie zachowuje.


o niczym n ie myslałs tylko o spotakniu na drugi dzień.


Do pierwszego m ojego kłamstwa.



+/- 25% do 75% 30 lat to duzo.


Przyjdz tu i mi to powiedz przecierz wiem wszystko

"a co jakbysmy zmienili dom-mówiłas"


wysoki sądzie A TO WIESZ?to nie machmar.20 letni blachowiec tylko

nigdnie nie widziałem żadnej KOBIETY BIOLOGICZNEGO OJCA.

a ta mi sie pyta "czy ci sie podoba"

dlaczego wpsominam 41 lat mam-kazdy potrzebuje kobiety.tak to bym ją za to móg i bym olał-bez wartości."a co jakbysmy zmienili dom" widze twoja twarz, nie za chetny mój syn na to-pomysle nocki i tak zdecydowały 3 przyczymana szok i tak poleciałs ,po drugiej.co ci zaproponowł skor po 3 zaczymanje nigd  sie nie pojawił skor zmiane domu proponujesz i pytasz sie mnie

Powiem ci cos despotko-z perpektywy 30 lat tak należało postapić myslać o osbie egoistycznie- jednak z broni palne z komendatem policji nie szcelałas ja tak.

wiec jest kórwą.mam 20 lat blache nie wiem skad mi sie to wszsytko przypomniało z lasu chyba- 2-3 dni oddechu.pokój swój gdzies i ciebie kurewko nie ma-za to. ze na live byłem kasza- do telewizji do Polsatu.

dlaczego nie?

tu było wszsytko w tym domu łacznie z kasza hoffmana i fimem siedem.

wiezienie było józef 2 lata wyrok dostał siedział pół roku.

Genereał i cał rodzina ksaidz bernard witucki go wyciagał.

6 -9 miesiecy siedział ZA CO

Za pobicie policjanta-dar miał Pan niebywał ydo bici, KSW kariera

20 centymetró wyży umudnoroway policja a go obrócileś tak że nawet nic ci nie powiedział.-dygresja nie wolno-tylko opisuje jego mozliwosci

chyba w trójmiescie siedział.

despotko co józef siedzacy w wiezieniu za bicie policjantwa 2 letni WYROK bez mozliwosci skrótcenia (tu o jeden most za daleko zadziałał)

jest dla Ciebie autorytetem co Ci zrobiłem. miałem 15 lat to go ty na mnie nasłałas z rsyzardem ryszard przy stole józe bijacy policjantów i innych ludzi przy dziach i chyba chyba nie szturchnął to tyko 10 lat róznicy tak? od wiezenia tak? bo nie znalażłas pieniedzy od babic ukryłem babcia mi dł nie ty mogłe zrobic  nimico chciałem ukradłaś mi 50% wszystch pienidzy jakie od niej dostałem.

naojca brata nasyłas pokazujesz jak sie szurchają widziałem co z ciebie za kobieta aby wpłynął na niego, po cholere w sanatroiu sie gziłas rok póxnieja był 3 tygdonie mogłas bachora robic, móiel ci jak.

komu blache-kto agresywny-jakbym był agresywny uderzłbm kuzynów, inncyh babcie itp nigdy nikogo nie uderzyłem poza wariatem.

ta kurwisza poznańska ewa-nie moze uprawiac sxu co 6 miesiecy z innym facete moze-kto jej broni, za pieniadze nie.

dorobiła sie domu za prostytucje.co ty do mnie gadasz- niech tak było

a to:

"a co jakbysmy zmienili dom?"na live ogladam twoje schadzki




200 stron - książka. zawsze prawda.


Dygresja - autor w książce mrowisko opisuje tylko blahowców bo na tym się zna i ma blache. Bardzo istitne.

nic innego go nie interesuj , ale będzie tworzył hipotezy z wyraźnym tego podkreśleniu-czasami.