anthill.txt

1.metanabol 50%/50%;-1000 tabletek - to mój błąd-nie wiem MOZE to bład króla. JAK MOZESZ wydać 1000 tabletek metanabolu w 1,5 roku.

najsmiejszniejsz je st to że go sprzedawałem i mała bo mało z tego ale jej też dałem pieniadze za metanabol od kumpli - bioloicznej matce, tych od ciebie nie wezme to dlaczego wziełas.

ja na wawle codziinie do ZSL brałem-to nie jest usprawiedliwienie - ale juz wtedy byłaś chora, bo mówiłem korepetytorka z angielskiego wyszła i ja do ubigacji poszedłem dzwonek do drzwi przychodzi ktos pierwszy raz matka mówi marek z uśmiechem korepetycje z angielskiego bedziesz miał 15 minut wczesniej wyszła jedna od angielskieg.

Siła honoru japoni przed kobietą dobrze mamo.




Dorosłoś przedwczena-ZALETA.nie chciało mu sie pracować, ale w wieku juz15 lat miał inne plany chciał znać się na komputerach, programował -tak chciał i TAK MAM.


zarezykuje, moze się myle ale film sylwester 2001 rok 31 grudzińe-koledzy?-rozwinie



[papierosy] pale od /2009luty15/ roku, [kaszel blachowy mam od \2007\ roku.]-widziałem takich kolesi,jednego chyba hipoteza 25/75%.

kazdy absolutnie każdy łacznie z wszystkimi możliwymi psychiatrami w tym w dziekance mówił mi że kaszel mam od papierosów.

absolutnie każdy - nawet babcia!

o [blaszce] nik nigdy mi nie powiedział Pan w dziekance z przed 2 tygodni np. pokazał.

Ale o papierosach absolutnie każdy łacznie z zacunkiem Pana i moimi kolegami.

ja paliłem po 2 latach kaszlu, zcząłem palicna ten kaszel.

dygresja dla siebie moze rozwinie kiedyś [winda jest kłamstwem]


dwa lata temu zacząłem stremować-też nie pozwoliła.to była walka

Teraz z moimi pomysłami po 500zł netto bym miał.

despotka-"I tak z tego pieniedzy nie bedziesz miał" teraz tez nie mam a na pewno 500 zł netto bym miał.+wiertarka kótra zakłucała mikrofon.

Pan od wiertarki tez nie pozwalał streamować wiec nie ma pieniedzy.

wiertarka, stremerzy mają wiecej kasy od ciebie tacy przecietni.


///////////////////

daj mi klucz do pomieszczeia - nie mogę na razie nie zarabiasz

"I tak z tego pieniedzy nie bedziesz miał".

Tak to nie jest Twój dom, zgadzam się ty jesteś chora despotka i schzofremiczka z afektem

//////////////////


Kolego bez klucza do pomieszczenia do rąk mi nie karz wystawiać przed siebie bo ja agresywny jestem ty przekroczyłeś swoje kompetencje.


generalnie w rodzinie po stronie biologicznej matki panowało i panuje przeswiadczenie zabbobonne(z szacunkiem), że youtube i stremaer to żart, itp.

1995 ja tam zarabiałem pieniadze.

Czasopisma ostatnio 6 miesiey temu co z nimi zrobisz, odpowiem dostane za nie w prpektywie skurupulatnej długiej sprzedarzy 5000 zł.


co taka 30 moze mi powiedzieć.

mareczek dominiczka piotr bloga cisza nikoguski

wiedziałem co robić i zajmowac sie dzieciakami

nie załuje tego.

nauczyłem sie dzieciaczki tez. rodzice zauwafli.

w kazdej mozliwej sytuacji pod wzgledem swiat i wakacji - okresów w orku znam.

wielkanoc, wszystkich switych 1.3maja, wakcaja jak do szkoly niechodzi, wigilia, zimowewakacja, 


co 30 bez dziecka moze mi poeiwdziec taka lekarka 30 lat  niema jeszcze dziecka - moze mi powiedziec o wychowywaniu dzieci, bo teraz zaszła pierwszy w 30 lat cieze-jak Pani chce ze mna konurować

ja 10 lat w kazdej sytuacji byłme drugim ojcem


Rodzice, Babcia i Józef domownicy- pteom tylko ja.

Błażej i Mateusz kuzyni - nie chciało im sie, w dzielie na kawe i sboite, albo na pole ja zawsze dzieciakami przy telewizorze z babica.

wszystko wiem O DZIECIAKACH chłopcu i dziewczynce.

znam ich chcarkter zachowania wszystko 10.

psyhiatrka HCT 30-nic-ja moge Pania uczyc.

oczywiscie zawsze pod warunkiem ze jeszcze nie ma dziecka


a na dworze piotrowi wiedziłame kidy zapiac kurte - despotko kurewko.


w ogrodzie, w piłke tez kopałem ale piotrt ie lubił

a spaery z piotrem i dominika po 45 minut na koniec drogi i spowrotem jesienia zima latem 

widziałem jak matka ubiera w akzdej sytuacji


dominika tez przyjerzdzałem i chooć cos ci pokazemy, piotr mnie za reke brał i ciagnal n ogrób i pokazywali różne rzeczy.


wiec sie pytam kolego 30 lat miałem praktykanta despotka przerwałą na rozmowe dlaczego?



Gdzie jestem chory sam kieruje sie do psychiatryka.



4-5 klasa to 11-12 lat,

jak spytałś się mnie wtedy czy interesuje już się dziewczynkami jako chłopiec.

kolezankami.

[rozwinie]-"wiesz marku jest dziewczynka 9 lat ma i już jest w ciąży"

potem była druga za2 lata, nie chciałem rozmawiać i ostatni 3.

Wiecej nigdy nie rozmawiałas.

swiadczy to że nie dorosłaś do bycia matką, prawda w wieku 7 lat wiazałas mnie do krzesła swoą lewą reka prawa karmiaś.

autor z chrześniaczką tez chyba 5 klasa 4 trszkę inaczje.

telegazeta.-rozwinie


dlaczego akórat ot onie mam żalu do biologicznego chodzi mi o naukę miedzy 1-3 klasą podstawówki.dlaczego, twarde wychowanie, w czwartej kalsie za 50 dolarów dostał najwiekszy mozliy na targach lega w poznaniu zestaw.

Prawa rodzicielskie odebrać despotce.

żnicza nigdy nie dostaniesz.Świecko może ci zapalić, tam jest magia


kuzyni dominika piotr:

ja prawie jak wasz zastępczy ojciec.

12 lat co roku dwa miesiace pełne swieta wakcaje wszystko zajmowałm sie w mniejszym lub wiekszym stopniu wami.

9-13-bajki oglądaliśmy po 1 godzine (z dwópłatowym smigłem,blachą)dzień w dzień.

Bajek to z 200 godzin z wami aglądałem.-gdybym był agresywny to siłą żeczy agresaj by się uwidoczniła, nie zawsze miał na to ochote, różne rzyczy robiłem, ale zawsze poswiecałem czas na dzieciaki.

do tego sopnia, że matka na pole pyta się czy moze po kartofle wyjsc na 1,5 bo ryszad na polmu _ MNIE, ok do zostawiam z tobą dominiek i piotra 4 i3 kalsa podstawkki.


"

dygresja-blacha, blachowcu moze spwodować u Cibie alkoholizm i inne choroby (narkomanie twierdze że nie), uwazam że w niektórych przypadkch tak.

"

biologiczna matka do 2018 roku od 2010 - jaki ty film sobie w [Domu] obejrzałaś.

Ja 1000 filmów oglądałem, jestem kinomanem.

klanu i korony którół itp, nigdy nie przyszłać ogladać, jedznie tylko robiłaś dla mnienigdy nie dla sieibe, jadłaś resztki.

Jestes chora nie tylko despotka i schizofremiczka, inne serce-Mateusz.

"Tajemnic Wyspa"-to jest siła blachy



Komputer 1000 godzin.

a kto o sporcie z tobą zaczał rozmawiać itp.

na spacery nie chodziliśe ze mną, a kto ci kurtke rozpinał  jak byłeś w 1 kalsie jak ci było goroca. A w zoo jak nie maiłeś siły na nogi chodzić jak ciebie zmotywowałem abyś miał siłe pójsc do kina .

przez 12 lat nigdy anie razu na was nawet z dwópłatowym blachą nie krzykłem prawie nawet głosu nie podniosłem.

Wasza matka w podziw zapadła jak przez 2 tygodnie wdzie w dizeń od sowjego komputer z góry na każde wasze zawołanie dotyczace kompuer zchodziłem.

Despotka biologiczna matka, Piotrze i Dominiko ile razy się z nią kłuciliśe, aby nie sprzątała Wam pokoju, tam to lekko był choć już wy sie denerwowaliśi ja mam tak 35 lat.Czy mogliśie odmowić sporzątania pokoju nie nawet wy,ryszadzi 1990 przed żoną swoją, czy mogłeś odmóiwć sprzątania pokoju przez 1 miesiać codziienie do białości.NIE

Co robiłeś wiadrami po dachach rzucałeś i szby wibijałeś- gospodarstwo frówało.

"Ciociu a jdnak wysprzatals pokój prosiłam nie rób tego - sama to robię"- Dlaczego u mojej chrzesniaczki wzbudza agresje.po 3-4l tach na piotra wjechałaś.

Prawa rodzicielskie odebrać.-Tam tego nie widać, ale tlko despotka tak myśłi inczej nie umie.


To że jasno dałem waszym rodzicą do zrozumienia że zrywam kontakt i babcia mi wtedy powiedziła znasz konsekwencje - znam.

ja jestem zawsze konsekwentny.

to nie znaczy piotrze małeś 11 lat że bajki jak z zastepczym ojcem ogladałeś, drugiego nie ma takiego na tej planecie.

Błędy wychowawcze, może jakiś mój. 

piotrze wzorce odemnie dobre dostałeś np. pamietasz jak 30 mimut o filmach przyrodniczych tobie opowiadałem a potem na telewzior ze mną szedłeś ogladać bbc.

dominika szkoła "wiem wiem trzeba tego tez sie uczyc czasmi nie mam ochoty" 15 minut mówim ze trzeba.

Despotka tego wtedy 1995 nie potrafiła.Biologiczna matka jest schiofremiczką.


miedzy msv a dzikanką był jeszcze inny ośrodek psychiatryczny w pozniaiu na jedną nocke zostałem.

Dotyczyło to pracy w Automotive Data Creator, jak widać blachowcy za prace tez tam wsadzają koledzy. [rozwinie]

To jest moja agresja.

inni blachowcy wy macie być może inne tego typy przejscia dotyczace Waszego zycia co moge Tobie powiedzieć:

tak do 10 latka, oj bedziej wariował agresywnie np. łysol z szacunkiem .

Im bardziej bedziesz chciał rzeczy normalnych nie np. kradziezy itp bedzie coraz gorzej.

mówie tu o ceżkich blachach po 10+ nastąpi stabilizacja (w pamieci pozostanie ból psychiatryka pierwszgo na pewno-tu moze byc twój klucz).




jak nie czujesz sie chory co najwyżej masz tam jakies potrzebki-ale chodz ci o [np.] lub kobiecie o prace w salonie fryzjerskim. - to jest cieżko, musisz sie pilnować bo mozesz potem choc nie zdajesz sobie z tego sprawy zostac unieruchominoa.


-bedzimey rozmawiac w cyberprzestrzeni o wszystkim zolafrenu nie bierz lek nadzieji np.

To jest blacha, moc podtapiania w USA alkaidy. tam jest szybko tu jest długo.




Blacha- można patrzeć na zachowania się ludzi wszelakich rodziny obcych nie ma znaczenia. Zawsze jak jesteś wieźniem np. z blachą 50/50 po 20 latach tż patrzyłeś na coś 5 lat, wnioski sobie sam wyciągnij.


autor [blachowiec] wielokrotnie szukał pracy - z blachą nie można pracowac.

raz za adc-poszedł za agresje na jeden dzień do psychiatryka(osrodka).

chciał iść do pracy poszedeł i stał się agresywny przez blache.

blacha moze wzbudzać agresje i prowadzić do np. choroby alkoholowej.- Blachowcu uwazaj na swoją agreje od blachy.

podam ci najprostrzy możłiwy przykłąd który predzej czy późnie ciebie dotknie-praca

a co jak bedziesz chciał pracować w domu ale dokłądnie po swojemu i nie mbedziesz mógł tego robić bo dostaniesz maksymalny zakaz(u autora np. jest do chora despotycznie matka)-chodziło o stremowanie-pamietaj masz blache.



autor posidał podczas swojej blach 20 lat psy amstaffy, psy nigdy nie były agresywne.

autor zaznajomi sie teoretycznie-ale uważa że jakiś procent właściciela wpływa na psa, byćmoze agresywny własciciel spwoduje agresje u psa.

pies na dworze się wyrywa jest dziki-bo dzika jest właśccielka-despotyczna matka.

poprzedni pies autora, był gryziony delikatnie przez małageo pieska babci nie ragował zachowywał się spokjnie.



adamczyk kumpel dostał walki psów film hvs od kolegów.1997r.


pestka rodwailer kolegów-porządki widział.1999r.

tak podobało mi się, nie wolno



ogłosznie o nie moim psie zamieszcze w chwili zagrożenia

2018 powiedziałem już wtedy Panu to nie mój pies

wiec czekam


zolafren oszustwo(lek nadzieji), dużo pacjentów smiem twierdzić nie tylko blachowców bierze tabletki bo ich boli fizycznie.

opisze w 100 przypadkach 0,0000000000000000000%.


jeszcze coś bierzech zolafren i chesz aby blacha nie działa-to jest normalne zachowanie człowieka(tu są samoboójcy)-bo nie ma sposobu rzadnego aby w przypadku blachowców sie zatrzymała. autor blacha 19 lat 24h tak jak sygnalizator od pociagu on zaczynał rok wcześniej. Wiec wiem czym jest przygotowanie do blachy - u mnie trwało 9 miesiecy.

blacha gdzies styczen 2022? wy zaczelisie juz wczesniej 6 miesicy (mogło być).ale od chwili np. krzeseł mamy zawsze 6 miesicy.

tak u mnie przygotowanie trwało 9 miesiecy.


zalasta-działa na móżg (jak-otumania-co to znaczy:usypiana swierzo lub w duzych ilosciach powoduje drgawki, po co brałem-błąd[rzadko ale czasmi ja tez popełnie-ale zawsze jest ból])

w psychiatryku nigdy nie brałem nigdy nie byłem msv tylko przez bół dziknaa agresa kótrej nie było.

nigdy nie wolno żartwac- żartujesz wtykając mi mieso do ust-przez 1,5 godziny gdy wiesz że mam blache w głowie.-Żartujesz z mojej blachy-blach hipotraz moze miec kilka rozgałeźników-tego nie wiem.





Ojciec Wysoki sądzie był winny rozwodow?ona go pierwsza troszkę zdradziła.

Czy mój biologiczny ojciec wi o tym?

Ja za dużo nie pamietam i nie widziałem miałem 9 lat, co to się mogło wyprawiac.

Napewno ją dotykał jestem tego pewien, za duże wyrzuty sumienia kobiety(przy drugiej randce) i spacer też pamietam umiem ocniec.



autor uważa się za osobę nad wyraz dojrzałą już z lat 1988. dziwne już wtedy mu się to wydawało.



despotko czego mnie nauczyłas? 3 -4:

1.pracowitość;

2.uczciwośc.

biologiczny ojciec w zasadzie wszystkiego




Powiedziała Wysoki Sądzie Ci to na rozprawie sądowej.



co słyszałem przez telefon:

"Ryszard-maryla ona mnie już chyba nie kocha-bo chlejesz wude uswiadomiłem to sobie"

przpomnij sobie jak ci podobno wszyscy w rodzinie mówil w pysk szczeliła za inną która sie do ciebie przystawiał jak byłeś Radnym gminy (wtedy miałem zamontowaną blache w maju i z Mateuszem tym od wesela na kamienu o tym gadaliśmy".

""



Bacha strożyk w separacji od 10 lat z meżem.

Jego syna fakt uczyłem, gówniaż o kolezankach ze mną zaczał gadać-bardzo niewychowany 23 chłopak 40(39). Zawsze o nauce z Panem rozmawiałem i o fifie. Blacha-magiamagix nie ma nikgo.

córka 13 lat miała chyba przy rostaniu tak jak ja, córy bardziej za ojcem nie za matką, wzorowośc nie wystarczy czuje zawsze to kobieta. Ma Pani szczeście że jeszcze w separacji, moze sie to skonczyć, wogóle co to jest w separacji 10 lat rozwód - kogo Pani kłamie siebie czy córke-ja nie mam pieniedzy na jedzenie i jem oszczednie.



Błażej 37 lat sam nie do końca, miałeś dom mieszkałeś z kobietą starszą od siebie nie jedyna, żenisz się kiedyś czy nie?-nie masz blachy, wygodnie Ci tak.

Kasy masz chyba rodzice i duzo dają super samochó chyba od nich dostałeś. Prace miałes wolisz u maki pracowac 10 lat temu tak było.

Jesteś wygodnym mamisynusiem. ja mam blache i przerwy po psychiatryku dziekance (bol potworny piekło) ty mozesz pracować ja z blachą nie pracuje od 20 lat.




blachowcy z perspektyw lat 20, uważam podam na przykładzie że gdy zostajesz unieruchomiony tak jak w filmie(poda potem-dla zobrazowani) powinienłeś zostawic to dla siebie, błedem jest rozmowa na ten temat z kimkolwiek.

Nie pamietam czy powiedziałem inczej 100% by tego nie wiedizała. jeżeli tak autor popełi kolosalny bład, pamietajcie o takich waszych przypadkach-dotyczy to wiezniów również, też blachowców lub nie.

unieruchomienie jest żartem w sosunku sanatorium w drugiej klasie.

MSV już.

co gorsze sanatorium czy msv?

sanatoriu jest gorsze dla meżczyzny nie znam autor sie na kobietach, ale smim twierdzić ze blacha i instynk macierzyński (zdrowy normaln) dla wiezniarek tez JEST NAJGORSZĄ RZECZĄ, gorszą od auora. Zabranie dziecka w wiezieniu morderczyni takie przypadki sie zdarzaj to jest zycie (zdrowej kochajacej to dziecko w płeni matce) w opini autor 20 letnigo blachwoca koniecznie niestety ALE uważam ze NIEHUMANITARNE - to jest jeszcze gorsze niż autora sanatorium, pod pewnym warunkiem itp.


młody blachowcu do 6 miesicy-nigdy nie staraj zagłuszać blachy w głowie, obojetnie czym np. żarówką. -dlaczego bo blacha to nie choroba, nie bój sie jej ocene żarówki itp vs blacha tez nie bój się, nie od razu zrosumiesz, ale kiedyś moze jak to przeczytasz moze sobie coś przypomisz.


blacha dla zaawansowanych to nie są żart- cymbałki- zależy od wieku blaachy, różnie- generalnie potraktój że to nie jest film hoolywood (świerze powietrze rozwinie).


to że jesteś w spitlu psychiatrycznym a masz przekonanie że jesteś zdrowy i chesz naprzykłąd pracować jest albo spowodowane przeraźliwym bólem co ma uzasanienie nie bój sie to normane tań jak masz oche jak ciebie niewyobrażalnie boli (kolega "smigłowiec"-kazdy bez wyjatku (despotka zdrada nie potrafie wybaczyć-tu nie potrafie poczebował moze bym mordercy z wieziani po rezoscializacji po 30 latach na stałe tam)).

lub jestes agresywny bo masz blache (tu jest bład-blacha nigdy nie jest agresją, czy zwierze obojetnie jakie przy ogniu jest agresywny? cmon!)

a co zrobić, przyzwyczaić do w przypadku autora blachy=msv.

agresja zalezy im bliższy jestes normalnosci tym agreja z przed wielu lat moze psychicznie bardziej bolec nie besboloowa tylko pracy.

bo nie mozna pracowac. skoro można IDZ ZRÓB OPERCJE Z BLACHĄ, taki blachowiec lekarz przykładow nigdy na Ziemi się jeszcze nie urodził.

Jak pracujesz to kłamiesz sam siebie.-rób zarabiaj grsze ale nigdy nie pacujesz




blachowcu młody do 5 lat-a co jak myslisz że jestes CHORY.

jest kilka ewentualności:

gdy nie dostaniesz 10 dni-masz duży problem.-wielkie wyzwnie przed Tobą prawdziwy twardziel z cieibe.-co ci mam powiedzieć:bedzie ciezko, nie wiem co ci mam powiedziec-do lootomi bardzo czesto sie porównasz na długo-to moge ci powiedziec.