anthill.txt

swierze powietrze.

[gdziekolwiek idzie w transprocie jest i słyszy wszsytko-on nie wie co to jest!!!-on kukułe dwópłatowa ma, nie wie co to rzeczy(nigdy z blacha nie bedziesz iedział-nigdy), słyszysz komórki ty tez przez nia rozmawiasz le doskonale wiesz ze przed blacha gadales inaczej-czujsz oszustow(potem),niepeność cos innego, jedzenie(autor-uciekasz do domu dowód autor z 50 razy wiecj był na kaponierze nigdy HOY DOGA sobie nie kupił a widzi jak jedza.-przed blachą kupował dobre były. tego jest wszsytko, co widzi wiecj rozmowy te odległe nie bliskie rózne ekspert poprowadzze was- różne sobie prypominasz-autor pzypomina sobie brudzyń, czytanie gazety widzisz w domu mozesz tam co widzisz "raj"-autor czesto w takich sytuacja odnosi sie do boga,i swaita poza naszym nieskończonym)]

jakie ma porównania religijne, myśli że jest wyrózniony rozmawia z bogie i dostaje od niego potwierdzenie w rozmowie że tak jest. despotka mówi o umartwianiu się-autor przez 20 lat na kaponierz nie kupił sobie ani razu dżego hot doga-to jest mój coraz bliży raj(w koranie nie wiem) jest Śłońce i sie wyplali wiec hans solo to film historczyy.

co widzi wszytko bo nie ma nic.

dostrzega bo to umie oszustwo jak w taksówce c psychiatryka HCT(1 mieiac temu).

u autora- patrzac na dzieci widzi nie kłąmie strach, bo ma dziekanke i msv(2 kurteczki, tu i tu jedna z lewej druga z prawej.)

"psycha ci siada psycha ci iada"

"władysław komar"

"a pobyt w gnieznie pamietach, hehe hehe pamietamy-8 lat u ciebie ja mam 20, 5 lat kaszy."

co widzi:

smieszki których nie chce są straszne-co słyszy np "eeee dalej - z oddali" ("eee wyciagnie-co kórwa pamele anderson moge co ukrywałe przez 15 lat") duzo słyszy.

moja holanida ja tylko full filmy-bez obcinania.

co widzi:

ludzi chodzących do pracy(allegro automotive data creato).-nie ma tego

uprawiajacych sport

jerzdzcyhc razem na np. roweze

dwóch trzech i wecej ludzi gadajacyh obok iebie(w konia sie nie zrobi mrowisko taksówka)

spiacych czasm tez widzi w pociagu widział, nieprzewidywalnie

kupujacych ogladajacyh wystawy w sklepie-ogladajacych wystawy(rozwinie)

pijacych herbate w plazie-to tez widzi- tu bedzie mu duzo gorzej teraz przypomiał sobie dspotke-nieswiadomie- po 20 latach blach dostał gwóźz do trumy, cały czas trzeba sie uczic.

pieniadze, takie z nagrywarką z 1996 roku.

co słyszy czego nie słysza inni wszystko, karetki(widzi pasy-boi sie nie, na pocztku do 5 lat bedziesz sie tego bal, ale jak blach bolała tak bardzo ze z neurlogi na psychiatryk zaawendroałes na droga krzyzow przed toba).

co łycy "ee nic mu nie jest"-magicowi też nic nie było, królu?


co widzi globalnie rozwinie "barbare chcestną przy zupie w kwietniu ok 20  2002 roku w kuchni i spojówki"

widzi zwrok ludzi i swój pamieta berlin(raz(bo lobotomia) berlin bład las to samo). wiec wie że jest w Tajemniczej wyspie.

nie boi sie wie że jest po tamtej stronie z matką despoka schziofremiczka ukryta zadajacą mu włucznie na krzyrzu. tego nie pamietałem, nie mozna blachowiec wie autor, przetrawic zapomniec psychiatrykiem, brzedze sie tego juz od kradziezy na gumy przez jeden tydzien, brzydze sie jest mi wstyd za pania i Pani zazdrose bardzo.


co widzi:

uczucia zdarzało się- on nie doswiadcza uczuć ale wie co to jest.

z blachą uczucia nie istnieją, ważne blachowcu dla cibie na poczetku-uważaj z tym  bedzie ci cieżko na poczatku, w koło zobaczysz pustke nikodo lub samych osustów i kłamców.-pilnuj swoja agresje na poczatku.

widzi tranwaj biologiczna nie kocham chora matke która mówi mu widsz to moja koleżanka ma 67 lat na engla idzie w 2005 roku ok. sanatorim jeszcze 6 lat i Twoja kurwiszońska herbate widze-ja wiedze ja ty engla.

na rożańskiej chodziałm-co zrobią chłopaki-ze mną sie z szacunkiem nie pierdolili, pani to na razie żarty. ozdrowiej w jeden dzień moze byc dla mnie lepiej nie bede słuchał jeków.

co widzi rybe w gdańsku jak po spadek jechał- on nie czuł smaku bo miał dwupłaowa.

to była jego ostatni ryba nad morzem i morze.

góry widzaił 25 lat temu.

plaze 25 lat temy

WYROK SMIERCI 25-35(taksuwkarka w 2030 na wolnosc wyjdzie-z szacunkiem do Pani nie nie prblemu jak wszystko ok, na herbatke do mnie-Śmiertelnie poważny jestem- akurat Pani to wypiałby te herbate ze mna tak sie składa POD WARUNKIEM ZE WSZYSTKO OK.)

widzi swoje mrowisko i poza mrowiskiem przechoniów.

o czym myśłam paradok o zniczu w janowcu wielkopolski-dorze sie składa, bo niech Pani uważa moze i go odmnie Pani nie miec-biologiczny ojcec klamka zapadła juz nie ma

jezeli zoacze zmian vel sanatorium, ZNICZA NIE MASZ udowodnie ci to jak nie pójde na pogrzeb biologicznego ojca.

Jak ty mnie poinformujesz o jego smierci- to pójde i splune na niego twojego za kasze i inne. Jeden raz-koniec. teraz mozesz juz tylko o znicza walczyc i o moją japonie(tu mozesz mnie oszukac-ale obym ja palarnia ciebie nie dojechał-bo kłamiesz ja nie kłamie-garderobianke sobie przypomij i moje 5 godzin dreszcze i potów.)

Poty sa coraz wieksze-rosną cały czas.

Podczas podrózy napogrzeb babci-ona już nie ma siły chyba mie traktować jako lalke, moze zdrowieje.Tam nic nie ma i dobrze"takie rodziny nie chciałam" 8 lat(pytam sie jakiej 8 lat nie rozumiem, potem mi juz tego nie mówiał-nie wim do dzisiaj o co ci chodzi) miałem-badz konsekwentna.

co słyszy-koniec z angielkim - gówno prawda z szacunkiem-nie mam z nim problemu czytajac(!!!).

lalka- tak mnie traktuje od chwili zamontoaniablachi i od 1985 roku - dwa osobne epizoty.

czego nie ma

czy widzac kogos pracujacego na wysokosci blachwwiec na samobójca z przed 10 lat i pasach maksymalnych moze głeboko z blacha mysleć o samobójstwie w sensie itnienie tego zjawisko- MOZE BARDZO O TYM MYSLĆ.autor myslał o tym z pare razy dlaczego bo mieszka na 10 pietre i ie razy podaczas polic słyszy powżne pytanie czy che Pan popelnic samobójstwa z 50 razy usłyszał to pytanie-psychika siada bo na swierzym powietrzu ma takie obrazy to samo dzieci i koszula i widział xxx

jak parzyszek wjedzie po 20 latach przepraszam po 25 latach w xxx ifora psychiatrów poukrywanch w lasach obudzi przestepców.vel zolafreny itp. i ich ignoancje kulturalnie nikogo nie obrazamy- do Zolafrenu.

musze z Panem porozmawiac abym mógl wiedziec-zdejmi mi daj berlin na 3 minuty a ja z toba 27 89 latku porozmawiam\

analizujesz tylko blache tylko to podczas rozmowy cibie interesowało od 15 lat. NIC WIECEJ i dobrze.

hct masz 29 lat z szacunkiem ja interesuje sie kobietmi 36-7-8.

o alkoholu mi mówisz juz nie pierwszy raz-ja nigdy z kobietą sam na samalkoholu nie piłem-NIE ROZUMIEM Pani mowy.

zapicie bólu blachy o to sie czasmi pytacie inncyh sytuacjach czy bym nie chciał.

stan blachy badacie.

to mylne bo blachowcóww poznainiu macie z 300+/-100.


blachowcu-nie jadłes tego hot dogo przez 20 lat(zakładamy rze masz pieniadze)

jadac tam oszukasz siebie, udowodnie ci to

zadaj sobi sam pytanie dotyczy to wszsytkiego co ty akurat masz na mysli, moze to byc klucz slusrki nieważe obojetnie co

dlaczego tego nie ma 20 lat-sam sobie postaw takie pytanie-OSZUKASZ SIE SAM?

uwazaj doping który w sporcie jest nielegalny dostaniesz, olej go to kłamstwo.

młady blachowcu- na poczatku ajk bedziesz wychodił tak do 5 lat

pracuj nad soba,aby ból bo masz go majac blache innej mozliwosci nie, nie zamazał twojego własciwego obrazu.

jak waliłeś besbollem, długi tego nie robisz pilnuj potem swojego obrazu.

Nie mozna z blachą?-wiem czasmi nie da sie.

co mam zrobic:-czekaj

jak długo:lata

boli mnie: są gorsze rzeczy(inne tez), aniołowie mają gorzej(lobotomia, bez wzrokusłuchu i mowy-tu boł psychiczny jest zależny czy od urodzenia czy od 15 lat(dozywotnia morfina w kroplówce) np.)-nie masz prawa sie z nimi porównywać.

ja ZAWSZE MÓWIE PRAWDE.

ja przez te 35 lat na prawde mało kłamałem.

rodzice kłamali-biologiczny ojcec: zosi tu nie ma a gdzie idioto teraz jest-kłamałeś

matka kłamała jak ja bił zatajał wszsytko

a buł gdy byłem w sanatroim w 3 klasie, bo za spokojny był pierwszy raz go tokiego widziałem-spokój taki że wyrzuty sumienia miał jak bardzo ja wtedy lał.-hipoteaz

czemu dziciciaka kurewko wtedy nie zrobiłaś mieliście chate 3 tygodnie wolną 1989 rok

rok po sanatorium i zdradzie cherbatch perfumach oczka odpindzilaniu sie wiecorem.

Tłumaczyłem 6 miescy cała kas w siebie ja w sanatroim byłm miałs okaze miec dzieciaka.

9 lat rózniy by był.

po co 7-8 latkowi mówisz"zawsze chcialam abyś miał rodzeństo" 1,5 roku poźniej miałs chate na 3 tygodnie wolną- masz Urojenia, ojciec albo tez jakas choroba,moze agrea-miałas chate i 6 miesiecy na przygtoanie sie, taka sama herbatka a uwiesz mi mam bardzo podobny charakter do nie i wiem co to herbatka,spcer ale słuchajac go tak jak tamtego słuchałs nie raz godzinami+++  w sanatorium a co to VHSz porenm-.

Co ty gadasz masz urojenia.

Co mówł ojciec:

"

ciagle ze szmata po domu lata"- ma zespuł katatoniczny-schizofremia

"

a czy ty wiesz co on tym kobieta gadał co :

"

że ma pretensje że ciagle ze scierka latam-latach od 35 lat

"

A GDZIE BYŁ KRÓL(w sanatorium nie mogłemw szpitalch tez nie) I POLICJA. (covid19 dr uam nik nie spodziwał sie że dwa budynki runa i bazy danych były tylko z bakup  tych dóch nie mieli zewnetrznej kopii zaposowej)

terrorysta mnie porwie-batmanki cierpliwie ustawie.-można mozna 12 latków też mozna zaczac do 20 robic.

nie wiem czy teroroysci lub mafia dysponuje blachą? jeżeli tak to niedobrze bo mozna wymusisz wszsytko, autor raz obciał brode w dziekance w gnieze raz na dobre 8 lat.


zdrowego też mozna przerobić-ja nie żartuje-dlaczego tak twierdze wyłacze jej ren2 na 5 lat skakc na jednej nodze mi bedzie-jak powiem ze daje jej wszystko spowrotem ale musisz konia obsługiwac przez 10 lat-bedzie to robić(przypomiec na rok dwa mozna zawsze)

NA kazdy wygony i nieygodny temat.

po co narkotyki bicie itp, wystarczy blach i cierpliwść-nie dysponuja tym.

urzadenie mozna wysadzic szpitaj i wziac, montowanie ciezko(tu jet problem duzoinwestycja-brak im cierpliwosci)-potem to z górki.



"jestem choorowy i swoją godność mam".

---



czego nie ma swierze powietrze:

rozmowy nie ma

!!!nigdy nie rozmawiałem przez 20 lat z ludzmi na dwoarze!!!

10 przypadków które było nie wiecej!!!-był a kukułce-płatowcu i dwupłatowcu-bolało.

poza przypadkami reklama np. telefoniczka dotyczaca jogurtów

Zrywanie rozmów-opisze przygotuje młodziaków blachowców-to nie łatwe.a jak inaczej z kukułką-rozpozna.

nie ma dziecka dzieci-np. na basen- wie co to bo to żebryka nie raz chodził po zab.

wie co to basen z dzieckiem- widział matke ojca i dzieci.wile razy

tego tez nie ma

kobiety spacerów i iincyh na poczatku bo potem wyro dzicko i mleczko i tylko to.i herbatka.

tez nie ma.




Do pierwszego kłamstwa!!!




pies wyjdz z nim nie było  ciebie 10 godzin.-co masz do roboty?













ogladanie telewizora przez 7 ostatnich lat kłamstwo-telewizor to bedzie inne hoolywood Daniela.




zmian sposóbu myślenia:

"

 obniżenie poziomu funkcjonowania społecznego poniżej poziomu wyjściowego

"po blacha punkt nie istniej bo boli.


despotka-1 miesiac temu nie słyszałem o emeryturze braku pracy.

słyszałem o piciu żyje - to nie żart - nie łatwo tak pas zcisnąc z jedzeniem nie łatwo, ale zrobic sibie w rok do narmalne wagi z blaszka to sztuka przecierz to zrowe- one tego nie wiem, gust mezczyzny nie przeszkadzało jej nigdy nadwaga,bo mówiła do mnie e twój ocjec toak sie upaś 90 waży smiała sie lubiła to.-lubi duzysz.



----------------------

wiek obligowany jest +/- zawsze charakterem psychik innego blachowca


do wszystkich blachowców rodziców psychiatrów.

Nie lekceważ dziecka od 7 roku życia on wszsytko skrupulatnie zanotuje nawet do smierci-uwaz bach córka miała 13 lat bedzie miała dzeici przytuli je i i tak bardzo żadko przypomni sobie co jej zrobiłas.20 leni blachowiec ci to gwarantuje.


w kazdej ksiazce przedstawienie czegokolwiek nawe mały żartem jest dopuszczalne.

auotr ma blache 20lat, i słyszy od swoje biologicznej kurewki-po 20 latach ze ma sprawe w sadzie o ubezwłasnowolnine.

biolgicne za 10 lat zejdzie z tego siata-myslę że jest bliska ubezwłasnowolninia samej sibie.

żal tych ii innych sanatoriów bez mezczyznay jest potworny boi sie sama powieziała.

autor fakt nie ma jak na razie zarabiac i pienidy nie ma-tylko to przed Wysokim Śadem moze sobie zrzucic.nic wiecej.



ja od 2 dni nie jesm bo sie zatrułem-mi nie wolno tego mówić

karetka przyjaża uwazaj blachowu, powiesz nie jadm dzisia i wczoraj wogóle.

Dlaczeg? - nie chce mi siez panem gadac, musi Pan, dlaczego bo zawołam policej albo w szpitalu Pan powie.

Ztruty od 2 dni jestem. herbatke ide pic w sanatorium i ogole sie. po 9 latach hehe tego nie zrobie.


popytajce biologicznego on Wam inne jeszcze rzeczy opowie, proszę(to mógłbys zrobić-nie pokazuj mie) i bedzie to samo

nie przyzna sie tak to tam głeboko siedzi. Zapytaj biologicnego.

Przyzna sie tylko do tego co jej wygodn.

Dlaczego na to nie mam wyjebane, nie mma pokoju domu nie mam gzdzie pójsc.



w blasze mamy tak, ze sa okresy ze tak jak u innych ze nie chce sie czegs w tym racy [autor] robic tego.

potrzeba duzo czasu aby przeszla chec.-wraca sie.

NIE KŁAMIE JESTEM SZCZERY-do siebie szczery.wygodnie i niewygodnie



BRZydkiego słowa użyje- masz mi pokazać moją chorobę poza:


1. metanabolem;

2. wpływowoscią;

3. egoizmemem;

to wszystko

+

zebym byl sprawiedliwy

w blasze to jest zrozumiałe nygustwem. - NIESTETY, bo spojówy.


KURWA JEBANA MAC - Z BLACHA TEŻ to samo co bez blachy przez 5 lata 1995-2000 do czasu montowania blachy.


Tylko jako uzasadninie pozostaje mi WYSPA TAJEMNC.ale blache mam cały czas.-rozwaliło mnie to.


kobieta:- fajna była 8 lat róznicy

raz rozmawiałem przez2 miesieca z kobieta uczac i tylko byl jedna przez 20 lat. prrzyszla potem bo mielismy robic cos poza praktykmi z kumplem.

i co dalje rozmawiam i nagle pojawi sie schizofremiczka co robisz tam otwórsz, jestem zajety kto tam w srodku jest jestem z kolezanka jestem zajety dopiero wtedy odpusciła poszła z BLACHA, kolezanka wyszla po 5 minutach w mailu napisał że jje ojciec zmarł 5 lat wczesniej z koleżanką na spacer powinnienłeś isc nie zemna.

ją tylko uczyłem bo nic nie umiała-kolezanke- nie wiedziła nawet jak zabra i od czego zaczac uczycisie informatyki

POLICJANT WCHODZI DO TEGO domu montuje mi druga blache mo nadal moge z dwiema w pomiezczeniu z kolezanka rozmawiac i robie rozgrzesz DESPOTE za wszystko.

do czasu przedawninia za morderstwo jak w filemi PITBULLL.

nigdy prez 20 nie tańczyłem i np. nie byłem na tańcu itp przez 20 lat

kobiety w obcasz despote pamieta w obcasach nie widizalem 21 lat;


ci praktykanci było ich 10- przepraszam te "dzieci" - nie wiedziały nawet jak sie zaczac uczyc prawdziwej informatyki takie pracy.

nie dośc że uczyłem ich teroretycznie, praktyczniez doświadczeniem, uczyłem na przykłądzie zaradnocsci własnej firmy, pozyskiwania klientów

potrafiłem u każdego dostrzec w czym dobry lub czym najbardzije sie interuj co pasuje jak u koleżnaki.


tej dziwczynie dałem do zrozumienia ze do pracy nie przychodzi sie bez stanika, od razu sie zawstydziła, nigdy tego wiecej nie zrobiła-zapytaj.


nie ma prawa gdy mam blache sie wtracac do kobiet (jedna miałem do rozmowy i momemntalnie znikła przez depotke.

było to 10 lat temu a ty mnie do Dziekanki z pokerzystą umieszcac, jak wjade do swiecka to do gumoych mnie dawaj-jestem zdrowy.