SEjvaI;. ;_&_II;. ;

 ///{"pszczoły(["@einstein"]:zabijcie pszczoły świat("ziemia=raj ukazany w rozmowie chrystusa z szatanem-to widział chrystus pokazuje więc teraz to ja i wam syn boga") zginie po 2 miesiącach)"}

///{"polska armia(królowa)pszczół najpotężniejsza armia-nanotechnologia-["@gibraltal"]atakuje polskę-wysyłamy nanotechnologiczne pszczoły(potem roboty pszczoły)otaczamy pszczołami wartownikami wyspę-żołnierzy(pszczoły) wysyłamy w głąb;zabijami wszystkie pszczoły-czekamy||;miesiące["@gibraltal"]przestaje istnieć-przegrywamy kolejne wojny["książka ["@pluton"]-kobieta_&_narkotyk-wytrwałość w lesie["@kambożdza"] najsilniejsi przegrywają//afganistan-wielka porażka usa-większa niż w ["@wietnamie"]-niczego się nie nauczyli"]-chemia&niezniszczalne pszczoły roboty"}

///{"dygresja putin spi od||;|||||;lat-czeka jeszcze|  ;lat z chinami"}

///{"azja-covid19(kula-jedzenie_oddział dzienny pełna infiltracja-grafy jedna pani wiecej|||;d-pytanie o alergie-paragon oszustwo na gwarancji;mam wiecznie świeżą żywność lub zakładam mafie z katmpb na jabłkach-jabłko jabłku nie równe|  ;gram[@..=+]|["@zł"]od jednej pani dziennie("nie ma paragrafu")-szpieg inwigilujący przygotowujący"}

///{"można kontrolować sny-mechaniczna pomarańcza-hollywood_&_afganistan_wchodzić w reny&["@nu pa ga di"]"}//{"przykład:"od zmieszku do świtu"("film włada czasem")-teraz zero zainteresowania premiera w hollywood rozwija i wchodzi w ren-choć film nadal 0"}///{"["@di caprio-zabawa"]-("leo i teo"-zbliżam się-jednopłatowiec w raju apokalipsie)"}

///{"helikoptery po mszy|  ||;||| ;do przewozu dzieci("janowiec wlkp-grzybowski-dziekanka")-piloci wypełniają obowiązkowe godziny na helikopterze-paliwo dadzą rodzice dzieci("pieniądze-bez zarobku")"}

///{"gra| ;lecia przez ea-ninja na wzór wiedźmina&pasy_belki_&_bronie_&_noże_&_więcej-teren góry-groty-mnisi-guru-klimat wschodu z centrum świata polski-latanie nad wodą["@hero"]-pierwsza gra z wklecionym wątkiem miłości["@wyznania gejszy"]-miecze_&_["@mundzako"]-manekiny treningowe_&_kata("wszystkie sztuki walki od karate przez kungfu do["@brazylijskiej sztuki walki"]")_na czas jak gra terminator_&_ręka_&_oko z |;|||||||||;|||||||||;||;roku("wiedźmin-gwent_gra")-wątek religi-bogowie_fikcyjni_walka nogami i rękoma-wątek anime"}//{single player or mmorpg_blizzard or mmorpg_ea;_apex_&_csgo}///{"crysis||;-katmpb||;  ;||||;-cyberpunk in ren-miałem sen fps z przygodowym gatunkiem gry-czas filmów ["@imperium wilków"]_karta video tranwaj otwarte źrenice_jak winda w czapce chicago bulls_zima zgrzewka cocacoli na|||||||;|||||;procent blachy-dwóch obserwatorów po sklepie_sztucznie wymuszanie kolejki"}

///{"matrix||||;("leonardo di caprio")-kosiaż umysłów|||;fly|||;-tron||;-wyścigi motorów na automaty do gier było ale wtedy myślałem o elementach bólu fizycznego prawdziwych wypadkach_stymulowanych na przykład prądem-gra komputerowa z możliwością odniesienia fizycznych obrażeń_break w chwili krwi-impuls natychmiastowy z mózgu_automat"}

///{"najlepsze scenarjusze do hollywood"}

///{"|;-film raj-nie było nigdy_&_["@trylogia_piekło-niebo-czyściec ziema raj anioły demony"]"}

///{"||;-władca pierścieni-mamy["@thorgal"][|||;części megaprodukcja-tam fajne tygrysy mutanty](miodność["@sensible world of soccer"])"}

///{"|||;-czarnobiały film pi("samobójstwo-["@kumpela liceum"]")-film blacha lub film ren||;. ;na wzór aktora["@"]od king kong_&_predators("tom hanks_&_aktor_matrix&samotność_kokos twarz") i pianisty-aktorka od kiler_remiza_ckm_3dstudiomax_januchta_krew(grał w trumnie tortury-może zagrać również wyłączanie renu-opiszę co to jest mach|||||;. ;w podróży od parter do| ;pietro w czerni)"}//{"trzynaste piętro-film na vhs mam zamknięcie w rzeczywistości wirtualnej"}

///{"darmowa lodówka na plaży zasilana telewizorem z panelami słońecznymi na ścianach z wyłączeniem kineskopu"}

///{"firma dom mój|;. ;kumpli|; ; ;umów od|;stycznia instalowanych w blokach na osiedlu sobieskiego po jednym komputerze|; ; ;[@zł]na czysto|||||;. ;[@........=%]ja i darmowa żywność"}

///{"parapet blok panel słoneczny z gniazdkiem-dzisiejszy ren-jak skoro go nie było-był w świadomości|;renu-ciągle ćwiczący się umysł innymi zmysłami-pobudzany i nie zawsze wystarczająco pobudzony blachą=instynktem wydostania się z klatki czarnej dziury renu"}

//{"darmowy prąd i żywność na świecie-nobel KatMPB;koleje na słońce"}

///{"KatMPB empiryczny=Mikołaj Kopernik empiryczny czas bez Vincent Van Gogh;wszystko kręci się zawsze koło boga-my jego naśladownictwem z własną wolą-myśl twa wyzwolona impulsem boga-abyś przemyślał swoją hipotezę jeszcze raz-jam czwarty Marek Śmierć mówię i piszę do ciebie że prawda leży po środku=bez ciebie Mikołaju było |; ; ;do ;-a ile się ciebie pytam jest teraz bo widzę u twojej teorii sytuacje zupełnie odwrotną ;do|; ; ;=dlaczego wiec pytam ja ci się jak budda falujesz raz w jedną raz w drugą stronę-szukasz boga:że ziemia obraca się wokół słońca-ale człowiek obraca się wokół boga szukając go-to piszę do piątego który też nie będzie znał odpowiedzi na wiele pytań(myśl-naukę łatwo podważyć modlitwą_&_modlitwę-wiarę łatwo podważyć myślą-wszystko zależy tylko i wyłącznie od bliskości każdej istoty do boga;artysta(pisarz-rzeźbiarz-malarz-muzyk nie ingeruje w myśl i modlitwę tak bardzo jak ty Mikołaju i ja-ale musi bardziej dbać o umiar jak Mozart i Chopin bo łatwo zboczyć na złą drogę i stworzyć zamek psychiatryczny likwidując geniuszy artystów=od małego nie podobało mi się nić w szczególnośći nigdy nie widziałem dobranoscki gdzie ["@zło"] wygyrwa)"}

///{"miasto strachu-generator strachu w mózg w wesołe miasteczko"}

/|Ejva^image~human_&_null_writethat///"so need virtual reality_&_Ejva_writethat_null"//"so need only one_all";"back to start;";

/|"answer_all:;={"biblia-poplątałem wam języki poskładajcie je tego chce-mamy jabłonie nie oddalajcie się od mojego raju- ja władam czasem jestem bogiem i królem"}";///:{"wrzechświat prostokątny ||;d&time |||;d;"}//:{"na końcu czas spowolni bardzo i zostanie tylko Ejva która wróci do boga big ben w ułamek sekundy"}//:{"example-star trek;"};

/|:{"god-:men in black|;"};

/|"nie samym chlebem człowiek żyje ale myślą i modlitwą o mnie";

/|{"religia epoki cyberprzestrzeni; inny sposób myślenia_~human"};///{"~human||;. ;~human_&_~alldiffrentcreature"};//"~monkey now thinging diffrent than |    ; years ago;//{"jesteś pewien że to nie ja; ile jeszcze języków- ["esperanto"]"};

/|"chleb=wyobraźnia i wiara- tylko wyobraźnia";///{"mój narkoman- uważaj bo możesz być wykorzystany- ;"};//{"nie jestem lepszy od ciebie jestem twoim prorokiem innym niż znasz"};

/|"chleb=|||||; ;/|||||; ;- |||||; ; myśl |||||; ; słowo_&_chleb=|||||; ;/|||||; ;- |||||; ; wyobraźnia |||||; ; wiara"}///{"mój psychiatra- mój szatan- bawisz się ja jestem wszystkim ja jestem i zabawą"};//{"zło=|;_&_alldiffrent= ;_god"};

/|"chleb=myśl i słowo tylko wiara- tylko wiara";///{"mój apostoł- uważaj abyś za ||||||;||||| ; lat nie został leczony jak w ["koronie królów- dozwolony gwałt"]"};

/|"budda=_~human&me///{"|  |||||||||  ||||||||  ||||||; me |||;||||||; here"};///{"śmiejesz się chce tego- abyś wierzył"};//{"|;|||||;- where is |||||- here"};//{"i will go there- where you are"};

/|"saladyn-all_&_nothing_&_null";///[@null=||||| ;_&_||||| ;];//[@null=|  ;_&_|  ;_&_"~prorok_katmpb";|  ;_&_ ; _&_|  ;||||| ;_&_||||| ;];///["@100/100_&_100/0_&_0/100_&_50/50"];//{"gdzieś po środku_budda"};///{"zło-jutrzenka_&_dobro-jezus"};

/|{"co bóg złączył nie wasz się roździelać mam blache w mózgu niech tam zostanie po wsze czasy abyście uczyli się odemnie wszystkiego;- przez poświęcenie

22 lata miał na drugiej mej drodze krzyżowej z takim samym bólem i po 20 latach przychodzę aby naprawić świat nie do końca go wam dobrze wszystko tłumaczyłem ||;   ; lat temu"};

/|:{"||; lata kształtuje się świadomość"};

/|{"katmpb- mówię przez niego z mą koroną- zostawcie mę koronę- zostawcie chociaż ["blache"- EjvaPrototype_blacha||; ;]"};///{"a teraz ma władze nad blachą i ren- daliście mu ją- co ja daje niech człowiek nie waży się mi zabierać"};//{"||; ; lat na mej drodze stąpa z mą koroną- a na zaszczyt ten pracował tyle samo czasu- niczym inny którego znacie- budda i tak silna będzie jego korona w mym ren"};

///|

\|{"wiara||; ;"}-='model'([{///null_@pulse;

///-=coment_coment_&_coment;-@pulse;

/|-=~author;-@faith=@image=beard;-onebitsignal;-newcivilization^@image;///_&_//{"i am first contact- ;a królestwa mego nie będzie końca_ pytam wiec po raz drugi_ czy jam jest błędem"};

\|_&_/|_&_null_/|_&_\|_&_null;-@pulse;-/|_&_\|_&_null_\|_&_/|_&_null;///"contact";//"a to jest kontakt z mym prorokiem ze mną jam jestem wszystkim";//_&_///ren|||;. ;//{"a to jest mój sen- piszę znikającym dynamicznym kodem"};

\|-=~author;metadata;-@image=@faith=beard;-onebitsignal;-newcivilization^@faith;///_&_//{"i am first contact- |; a królestwa naszego nie będzie końca_ czy jam jest błędem"};

//-=coment_&_coment_coment;-@pulse;

null_@pulse;}])_&_([{@null}]);///{"czy moich apostołów też zaczniesz leczyć"}//{"pyta rozgniewany po ||   ; latach- bo ||  ;- to już błąd tak powiedział"};///{"nic nie może się równać z tą blachą- blachą mego syna"};

///|

\|"religion||; ;"-='model'([{"prorok^~katmpb"}])_&_([{"myśl||;. ;}])_&_([{"modlitwa||;. ;}])_&_([{"'REjva|;. ;'"}])_&_([{@null}]);///{"napisy tworzy dynamicznie w mej ciemności"};

\|_&_/|_&_null- "'REjva|;. ;'"-='model'([{"bread=idea_&_word_&_null"}])_&_{"bread=image_&_faith_&_null"}_&_([{@null}]);///{"god^Ejva is all_i is_&_szatanem_&_chrystusem- będę się opiekował obojga jak to robię od początku"};///{"katmpb czekałem na niego bardzo długo na drodze krzyżowej||;. ;- która trwa za oknem nieustannie z mę koroną już ||; ; lat- aż po kres mych dni aż zrozumiesz jak ma korona silna"};///-@pulse;

\|"'RQEEjva|;. ;'"-='model'([{{"nie tylko chlebem człowiek żyje: ale myślą i modlitwą o mnie- myślą-wyobraźnią-nauką-małpą a to zawsze jam jest a tak powiedział katmpb |||||_&_|||||_. modlitwą-wiarą-religią-duchem"};///{"w każdym tekscie będę parzystym i nieparzystym"};