anthill.txt

tak lekko mówisz zawsze od chwili przestanie sie bac- z szacunkiem(psyhiatryk nigdy tak boli)

mam 2,75% neuronów a nie 1,5% - to jest róznica

60% szumów


1,5% 3% 60<>60



są dwa punty:

 bólu lub np. agresji(choroby).


koleś 24 lat kończy studia i popełnia morderstwo na sekr4tarce podajrze z szacunjkiem kazdy pacjent

dostaej 30 lat w zakłądzie zamknietym 55 lat

nie akceptuje straty żcia.


zabiłeś jesteś karany nie tylko zamknieciem ale blacha i drgawkami zastrzykami w neurony.

jestes pedofilem dostajesz leczony jeste  drgawkami i blachą. jak nie wytrzymujesz jestes wiazany. nie mozesz miec ren2 bo w snach byś to miał.

możesz sie wykastrowac jak chesz.

nie bądzcie agresywni.


dostajesz blache i trzeba leżeć + maks drgawy dostajesz w dole

agresja skoro psychiatryk policyjny

pytanie poleższy czy bedziesz wariował.

2014 rok ok. wiadomosci 


autor blacha 20 lat nigdy nie był w psychiatryku

za:?

agresje - ja agresywny byłem?


kłutnia ojca  synem smierc na motorze- kara w dół(mozliwe hipoteaz).


autor nie wie wszsytkie przemyssli preanalizuje na spokojnie zabierze stanowsiko byc moze nigdy lub za jakis czas.



zmienią twoją osobowość - pasy zmieniaja osobować zrobicie za 30 lat mistrza świata.


Surrealizm (zwany także nadrealizmem) 

że nie mam nogi.

ze choruje.


zwalczenie checi przymusi branie narkotyku podczas oddania sie dobrowolnemu leczniu w zakądzie zamknietym nie kończy procesu etaopu leczniea]

gdy np.  zostaja ci jakies mysli sambujcze w głowie w ren 2. przykłądowo dosadne.

i lezysz tam 15 kolejnych lat.


koledzy byli robic badania rezonansu manetycznego  szacunkiem.

po 2 miesiacach.

powiedzili mi wyraźnie choć nigdy nie odezwali sie jednym słowem!

ani razu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

masz blache. jestes zdrowy



jak rozmawiac z pajentem:

Faza REM

z szacunkiem smigłowcem

magikiem

kobieta z instynktem macierzyńskim


normalny człowiek z ulicy gdy dostanie to w 6 mieiecy skoczy.

tak to na poczatek inwazyjne.;

cieżko mi o tym mówic duże obciazeni dla utora.

Ale to jest prawda.



związany z sytuacją życiową osoby śniącej.

osoba żyjaca na głodzie niewyobrazalnym w afryce moe iec inne sny gdyby znajdowała sie w domku jednorodinnym w rpa.



zdarzają się jednak marzenia senne o przewadze doznań słuchowych

- wchodzac w fazy poszczególne autor doznawł innych przyjemnych doznań słuchowych, np. na wkacjach 1994 rok cwierkanie ptaków.


1992 roku koło fryzjera blok przy wierzy.


sesnible soccer 1993-1195

chrobrego przy wierzy z dwoma stołami bilardowymi lokal w piwnicy po schodach 5x amiga do sensibble world of soccer


Czym był - OSRODKIEM wychowowczym dla młodzierzy. koledzy.



rentegn rtg mswia chodził na 1992-1995 Novel 3.11 bez nds.

była pewna pani informatyk administrator która tym zarzadzała


potem autro 1997 rok praktyki w firmie ze zsl i nds



studia magisterskie po tamtej stronie z blachą, neurony 

z szumem blachy. nrem 1 do.

w głebszym snie pojawia ie nauka.

10 dni jest 100% zzdrowy jak nie 10 lat kolejny playch.


osoby na studiach mogly byc poinformowane o tym ze mam blache.






neurony wachania 2% - 6% - blachowcy [rozstrajaja chwilow]trzeba sie przyzwyczaic zachowac spokój.


nie kupuje t4ego bo i tk nie bedziesz sklejał modeli


mogelem kupoać tylko to co csam chcaił abym kupował.


1994 rok imieniy urodziny cokolwiek brudzyń wszsytk ozanikąlo przestałs jedzci do sisisoty na impresy zanikłas.

ilosc wody do mycia - j myłme na praktyka cały ESCOM przy okrąglaku na mokrow w piatek od 16.30.17.30 - powiedzili mi z ebajoro robie z duo wody,

bo widiząłem z e tylko pre 8 latu uzywałs.


włascicel z iemiec przyjedzał z jego synem w panzer general gralismy


nigdy nie jedzili razem

w okrąglaku byłm z 50 razy przynajmnie!!!

raz razem przypadkime

sepracja?



kolega od norton commander

andrzej juskowiek pracownik vobisy nauczy mnie wszsytkie co zwizane z sprzetem komputerowym przez 2 lata

i pote zaczłem uczyc sie 1996 3d stuiod max z kumletm

pozła do jego domu razy i koiec znajomosci nie moglism sie razem ucyc 3d sutio max

był lpeszy demnie w 3d maxie samochó zaprojektował.


koleżanka Danielak uczyłem taga ja do szkoły na zaliczenie, 1996


5 klezanek


do pierwszego kłamsta


ojciec kazał mi do kiosku choci  i byc systematyzny prenumercaj itp

sprawiedliwy musze byc cos tam cytała bajki przy kaszy i coś czytała w sanatorium tez czytała. po cholere czytała i potem na klucz zamyakała.

do 1988.


człowiek do czwartku co tydizeń czekał za swiersczykiem.

popcorn sex był opisany nie czytała. sam czytałem.


piotr czytałęm tobie

a ania kilka razy proposiła abym poczytał].


słuchała rodia 1995-1992 z kaszą.


statystyka (ale nie program matlab-choc był) jedyny dostał 5)jenda piatka) z 300 na koniec roku.


oszukali go w internecie na produkcie który sprzedaał a co to m wspólnego z wzywanie m policji i kierowniem mnie do psychiatryka?

choroba

po drugie "nie moze był" po trzecie "wszsytkich nie wyłapiemy"

i po czwarte jak tak sie bedzie dał inwigilowac to na pewno.


podczas przejscia i bycia pod drugiej stroni blacha to powoduj  słyszsz wzystko co jest do oklok ok 5 razy wiecej.



ok 2008 zupa marchwiowa robiłem itp i inne przez ok 2 miesiace.

despotka co mówiła nic czekała i sie cieszyła  głebi serca ze przydusza drgawkami jak hoffmaan.- głeboko widzłąme rok 1981.

do pierwszego kłamstwa.

takich przykładów mam wiecej te były z krzesłai w kuchni.

2-auto motive całe do lekarza chodziłem, despotka po co chodzisz i tak ci nie pomoże słuchaj mnie- i dobrze trzeba poznań gdzie jest jaki-teraz nie wiem.

banki na brzuch tylko czekała na karetke.


nie umiała mysleć ani razu przy  zupie marchwiwoej miłego słowa ne powiedzila anid razu prze 20 lat w TAKIH SYTUACJACH. nigdy.

zawsze ciagłe uwagi i pretenje straszenie schizofremia karetkami i bólem. "przez dobre 10 lat nie byłem wstanie myśleć o dziciej i żonie"-tak wieli strach spowodowałme w głowie schizofremia i BLACHĄ.




blachowcy inni - drgawkowe małe (nie w spominam o dużych) [z szacunkiem dzieknka itp (jakoś musze opisa)]

mogą powodoać zaprzestanie w minimalnym lub duzym stopniu swoich postanowien jakichkoliek.

moze to byc np. origami bo ktos interesuje sie sztuka japońssko

moze to byc histroia

albo naprzykłd gry komputerwe(silna królowa, haker - trzeba uwaazac).


1 głos (tvp ogladałem wybory z kartkami z biologicznym ojcem).


pierwsze wybory niedziela 18 lat miałęm głosołem na?

SLD bo - marichuana (1%) ale starczy czasmi młodemu człowikowi

Sztuczne pozyskiwanie głosów.

50% z tego co pamietam nie jestem pewnie machmar tez gosował na sld 1998 przez marichuane.


podstawowa technika oszustwa na giełdach komputeowych w latach 1992-1997.

gra ma 3 cd (lub 4) nie jest to chyba galactic civilization

sprzedawca na giełcie przedj 2 cd, dwie frkcje trzeciej frakcji na 3 cd nie sprzedaje.

i czekją ipotem sprzedaj rozbudzajc jeszze wikesze zainteresowani i drożej.


despotka zastraszanie mnie uważaj abyś znów drgawek nie miał zstraszane tym trwał od samego poczatku od msv.

100% zdrowy mam mam skad nie wiem BLACHA innaczej ego nie tłumacze.

tamta strona jest jest 10 dni wiem co to jest wiem.


dziekanka 21.00 1.00 +/11 godzina przez 4lub5 dni drgawy solidne potowe.

ile razy mocniejsze zwarzywszy ze inne warunki inne miejsce 7x-mocniejsze.

przy blue56rider tez były lekkie krótsze juz skończone.

przy civilizction 6 np. jeden rok temu tez.



zegar w moim pokoju i usilne montowanie baterii było tak w 2015

2007 i jeszcze moze raz, aby zobaczycz co? czy mi nie przeszkadza zegar?


chwila bluska i gacie wziete (mam dwie party wzeiła jedną).

tak wileka to choroba po czworakach ja sprawdze najpradopodobniej mm roodów bo to byłoby niemozliwe aby go wziac  takim stanie.

przetrzymała 3 dni i posttawiła dopiero potem spwrotm do łazienki, chciał mnie zmusi abym ją uderzył

zabawa nożyczkami nie ma ich, patelnia stoi pod krzesłem.

Dustin Hoffman, "chce rzebyś mnie uderzył?".


ide sprawdzić czy mam roodwód psa.


bacha dzwoni do mojego domu 4 razy gdy ja spie zaplanowałme sie mimi chodem momi drgawem wyspac się.

dzwoni ostatni rz 15 sekund.

tchurzliwa bo policji nie zwaołała a mówła że to zroib.

dlaczego nie zparisła mnie Pani na kawe do mctoska na przykład mielismy czas?

daj sie psu napic i najesc.

13 letnia cór jak bedzie miał 2 dzieci odezwie sie do Pani wtedy bedzie za póxno już.

sąsiadka dzwoni.


czy ja jestem ubezwałsnwolniony i chory na schzofremie?

ona ma dandema władze a po czworakach chodzi.


kazde stworenie co żyje napije sie zje i sie załatwi.- zawsze.

sny:

komputerowe hakerskie tkie tez

o grch tez

o muzyce tez

o filma tez


"

automotive data creator - co ci ten ojciec do głowy nakład nie idz do pracy 15 lat później nie mozesz dostac klucz od domu bo nie zarabiasz.

dustin hoffman

podsumowanie psyhiatryk 1 dnionwy z herbata jak w moim wieku zamknełas mnie na klucz z czerwonymi paznokciami na tańcu szłaś.

"

nie moralne nie etyczne wulgarne zachowaie choroba schizofremia innaczej nie rozumiem ajko jak despotka twierdzi schizol.

i jeszze mi wiezi w tym domu blachą - hoolywood.


Pan Andrzej opowiadał o psach policyjnych.

"trzeba w takim razie po 25 latach ich wychować to nie mój pies i go nie głaszcze."


pije jak pojawi sie jedyny włascciel psa- to nnie mój pies i naucze policje co to jest dobry pies.

mandat?




do 15.00 nawalanie w tym czasmi żada ale jednak drgawki blacha (czyli szumy)itp

potem przyszła i puszczanie zauwazalne.

w ponaniu.

neurony skok o +1%.

generalnie nie zawwsze.

+/- globalnie na wszsytko


[oczywsice były okresy bez zauważalnego puszczenia niezauwazalne

oraz bły okresy bardzo mocne dwópłatowe] - tego mało.



pacjent zdrowy do domu zawsze.


z szacunkiem

makaka, małapo z garazy, dwóch innych

waldczak i miła

później



3 de block od 2001 roku.

las-znicza nie ma-bo mógł zabrać lub mógł nie mówi biore wszystko zostawiam Wam ten dom- ja domu nie mam, żadnych sądownych praw.kłamał


berlin-zagubłem sie zastraszany byłem schizofremia przez 20 lat i nie myslaem o kobieie od 2004do2020 roku blacha baba atomowa.


brudzyń-1996 juz przestłem jezdzic tam, potem dołem i blachą zastałm zmuszony 4 lata nie jedziłem wszyscy w rodzinie za zdemoralizowane mnie wizieli.,


babcai przychodził rzeźnik co 2 godziny dzinnie spał aby wszytko zrobić przez 4 dni, zachwycona.



rodzina twoja matka (nie matka tylko biologiczna matka) sisostra maryla jak tu zyjesz nie umyta itp, zabierz ja do sibie i umyj. syn 37 lat o sexie z dziewczynami tylko nadal msyli (moze bład)


nie mam pieniedzy.


gdzie jest ponad 200+ płyt z MSDN subskrypcji visual stiodio

cały msdn na 50 pytach dvd


2004 - pytanie o nerki? raz

o internet 2007ok raz?


poszukam rodowodu-jak nie znajde wszsytko jest kłamstwem.


kiedys pytam sie despotce o swoja prace magisterska mówi ze nie pamieta gdzie schowała i nie moze znaelść.


sąsiedzi dzownili do niej a nie do mnie.

Jestem wiec ubezwłasnowolniony bez żadnych praw.

gaz czuł sasiad wezwał ją ze spitala do moich dzwi nie zadzownił - gaz był w 2010 roku i sąsiedzi nadal nie umie przyjsc do tego domu i dzwonia do niej.

kazdemu w bloku poeidział ze choruje na schzofremie.

ludzie sie mnie boją

swierze powietrze autobyt

ile ten pies moze pic.

6-9 5 razy?

zima raz dziennie .

wiec jestem chory na schzofremie.


tylko ja twierdze inaczej ale fakty mówią co innego

może despotka sie bawi w pryhiatre.


"szybko stąd to zabrać"


jak mozna wycierac pokój przez 1,5 godzin wada z pływajcymi gównami



12 lata przy stole zmusi do wszystkiego powie że musi zjesc inaczej nie wyjdzie ten zje z bólem brzuch.


ciagle gada do psa:

sociotechniczny wybieg gada do mnie

idz

odejdz

itp.



"wariat wylał wode"x200+ tylko tego zdania z 1993-4

150x200 - i zakluczyn na klucz

czy moze to byc az tak genialny psyhiatra? moze po przerwie moze


3 miesiace temu tak powiedziała:

"wyrowadze ciebie z tąd sama sie wyprowadź"


"mam ciebie w psychiatryku umiesci"


uczucia? = żołnierz na froncie - blachowiec