anthill.txt

Co poznasz dwie podstawowe rzeczy:

1.podczas rozmowy zauważszy przerwe w niej (głeboko zastanowisz sie dlaczego nie mozan dalej sobie swobodnie rozmawia)-odpowiadam ci ma masz BLACHE-potem ci to dokładnie wytłumacze (pamietaj przyjecia iminini i swoje 10 dni).

2.rozmawiasz masz chec bo dawno tego nie robiłes- co wydzisz swoja głupote dlacego? bo dominuej podczas rozmowy nie słuchasz (doswaidczenie ułamek sekuny zorientujesz sie to nie przed blacha choc tam tez mozesz chwile dominowac jestes dusz towarystwa. co dalej- dalej masz petle do punktu 1.


podstawowe pytanie , na które musisz sobie odpowiedzc sam.

czym jest dla Ciebie ból blachy, jak njdiesz odpowiedz na to pytanie będziesz mógł już rozmawiać.

to jest bardzo cieżkie jak byłeś w psychiatryku, wiesz dlaczego nie musze ci tego mówić.

jesteś normaly tylko Ciebie boli - tak, to wszystko wystarczy, alej reszte.


a kiedyś jużtak z nimi rozmawiałem i co się stało.

zabrali mnie dlaczego byłem agresywny, to nie baz.


nie jem mam wstręd do jedzenia che być chuda-badź, musisz się tylko przygotować na  badanie krwi co jakiś czas niec wiecj - dokłądne bdania krwi.-pamietaj


podcinałam sobie kiedyś żyły i co robisz to nie od 10 lat nie.

ale po 10 latach poszłaś na rozmowe  psychiatrą, tak.

to dobrze pogadaj sobie wymien się doswiadczeniem nie artuj nigdy, nie roibsz tego nie ból się .


jet płytka granica w myśleniu twoim otyczy to ielu blachowców podczas wizyty u psychiatry.

bo pamieasz, bedzie zawsze ok jak nie bedziesz klamac.


a ja mma inny prypadek jaki.

siedze w domu od 7 lat i nie wychodzę - musiz? nie wiem.

powinniełeś wiedzieć mozesz wszystko co ci przyjdzie do głowy, tańcz jak chcesz.

ale to przecierz dziwne - bzdura, boli? tak, wiec moz "wszystko w diupie "wolno ci



siostra maryla po co pół bochenka chleba jemu rano szykujesz przez całe liceum a ja wkurzałem się i kombinowałem wyrzucałem żadkko niezmiernie zadka ale zdarzał o się.

dlaczego bo wróciłem i przez 20 minut mi cały czs ówiła że nie jem.

ille chciałem to jadłem na siłownie chodziłem też przyszłaś i nie pozwoliłas.

co 3 siłaoniw wizyta despotki.



biologiczny ojciec cały czas mówił nik nie słuchał lalke sobie kup, prawa rodzicielskie odebrać.

20 letni blachowiec po 3 psychiatykach mów to samo.dwóch ją uderzło mówią to samo ona cały czs biła i tak i tak.


nie tylko to z nerwów niewytrzymywał i przyhodziła w przerywnikach szału do drugiego pokoju gdzie my bylismy z kuzynamii mnie chwytała za ręke i mówił idziemy stąd.

ze ręke to chwytał jak miałem 13 lat w inncyh miejscah 6 klasa podstawóki karmic jescze tez karmiła.


błażej płacze ja płacze mamo nie kocham ciebie.


w brudzyniu to smo kuzyn młodszy 5 lat odfmnie tamta matka jużdojrzała pozwala na wiecej ja 154l at bardbaz patrzy na marie co ona robi ze zdzieiniem maryla

o ja lalką jestem 5 lat różnicy miedzy mną a błażejem.


jestes chora masz to tam głeboko.


pieniedzy nie ukradłem Pani nawet na lody, od babci miałem i ty mi jeszcze je kradłaś, braa z józefem nastałaś jak na meża.

1994 rok w dwóch przyszliscie jak o klucze do garazu sie bili ona zczeł kolanami na niego skoczyła widziałem nie wycyjmał popchnał poeciała.

koledzy przychodzą i chyba patrac na mnie Józefa nie widziałe-wiec sie pytam co?

posłucha w tym wieku juz mie sie to nie podobał DOWÓD dla sadu

Dlaczego w wieku16 lat odciałem sie od tej rodziny bo źle paczyłes 2 lata wczesniej.ja tu z broni palne szczelałem z tymi dla których jak myszka musisz wykonywa rozkazy-przepraszam-unisłem sie.

dalje SIŁA BLACHY powróciłam to zdemoralizowanego domu bez mojej zgody w 2001 roku tak boli blacha.-do józefa i sylweser 2001 fajy film w telewizji póściłeś józef ze mną ogladał.

prawa rodzicielskie odebrane natychm,iasst.

nie okradałe ciebie i nie krdaem oszczedałem od Babic miałem dużo.

za pieniadze nigdy nie uderzyłem ale za to że mi od babi brałeś moj i kradłaś mnie mogło mi się zdarzyć.!!!!!!!!!!!!!!!!


przykładów wiecej bedzie z czasem.

-

kulturysta z 22 klata a. nie pamietam jk miał na imie.

Jedną rzecz mi powidział wtedy po 6 latach dał marichyane.

wczesnie powiedzał mi yak "CZY TWOJA MATK JEST NORMALMNA!" tez sam co po 6 latach dał mi marichuane to powiedział bo widział co robi i jak sie zachowuje.

widzielismy co sie dziej 2 razy byłem u ciebie a ty akurat madzrze szybko maiłes wełbie ja tez taki paradok i co potem 3 razy na chate ci wjechała nie szło wiecj przy kompie ciebie uczyc nortona commandera 4.0.

i dosa, a w te klocko zawsze byłem najlepszy.

akórat ty tez madrze tam w głowie miałs, czy ona jest normalna, odpowiem ci po 20 latach blachy jest bardzo chora.

moi kumple tez zaczeli się zastanawai co się dziej.

mówili on jest jaksdzwina.

10 kumpli moich 14-15.16-1 -18 latkowych mówili ona jest dziwna co jest.

do pierwszego kłamstwa


ze my w głowie mielismy juz tak dobrze ze uczylismy sie z checia i kaiszki informatyczne czytalimy tamci rozwinie nie koniecznie.

despotka niepozwoliła nawet na nortona commandera, a ty mnie zaprosiłeś na spotkanie z koleżankami 2vs2.

lody jeśmy ja i ty osobno im fundowaliśmy w kawiarence ino i piwa gupio mieliśmy ja trochę bardziej sie lekko upiłem, koledzy patrzyli na nsa ja ich tam tez widziałem 35 lat mieli.

zawze lepiej tak niz, zerwanie kontaktu wszelakiego przez despotke z 2vs2 zostałem wtedy tylko autor.




dygreesja stan wycieczki tez jest taki-od rana na bólu do 16 ból i prożny ciekawy odbiur tego co na wycieczce jesżeli chodzi o na przykładzie katedry

lody, jawa - nie ma. - samk chec jedzenia tak, choć nie zwsze przykłąd gdynia ryby nad morze po 10 latach, nie mógł jest zygac się chciało.skłamałby gdy bowiedział że zawsze tak 50/50

ale stan popraawy wycieczkiw danym dniu nastepuje ok 18.00 jest godzinny nadal z bólem ale ryba smakuje np.

powrót przykładowo 19.00 do tanu wyjsciowego - 20%.

dygresja na szybkości, powroty podróże w autokarach czasmi powoduowały u autroqa MRÓWY>, poty inne spojrzenie blachowe.

powrotki małe - plaza dominika piotr 2 dni ból, ale ból z zainteresowanie!.

weekdndowa, powrocik w poniedziałek lub wtorek od 12.16 wyjsciowy stan. spojówkoy tez sie zdarzał.

powrót z wiednia był gechenną w autobusie pod 12.18.00 - z Nowego Yorku w samolocie były tym samym chwilow patrzacym na samolot.

20.30 w domu wiedeń spocony zdowolony ze w domu "bez bóly".

Wycieczki jednak nie było.

Blachowiec, autor nigdygy nie był na wycieczce.

pamiątki,itp, są za dwa try dni - > jednak w domu a nie na live wycieczki. <- oszustwo.

dalej berlin 5 minut jest wycieczką tylko <-opisze stan blachy.





















nie wolno siębac mówić o blasze, w dziekance teraz zrozumielismy się. pan pokazał ja potweirdziłem.



schizofremia nie faluje nigdy, ją się ma albo jej się nie ma

ona nie oze falować opisze, dla inncyh blachowców Twoje kłamstwo. moze jeden z kanada przeczyta jeden on zrozumie co pisze.



opisze na przykładzie dla swirzych blachowcó:

powroty drobne zerówkoe:

podczas bólu zerówkowego trwającego np. 5 dni, gdy ktokolwiek bedzie chciał o czym się przekonać dac wam np. prykłąd tylko gazete do poczytania - poczytacie 2 godziny.

potem przestaniecie wstajć następngo dnia macie 5 dni już odrobine wiekszego bólu niż pierwsze 5 dni.

nie zawsze się to nawarstwai, ale nie bedzie sie zzmiejszać .


Isttone

powroty nerwowe - niebezpieczne dla blachowców do 5-8 lat (charakter osobowośc, np."łyso"z szacunkiem).

przykłąd  magiczny niedostępny w googlech:


magia 1:

[

matka wzywa policje-kolegów.

woła policja przyszła choć tu

podchodzisz i w przeciau 1 sekundy dostajesz od matki 50%.(graniece).

nogą wchodzi i w [genitalia-wyjasni - tak boli taka szpilka wzna oba bóle wcale nie krótki trawa dobrą minutę wysoi poziom]

zeby zobaczyć czy nieuderzysz.

co moze byc tego konsekwencją - samobójczyni-koleżanka. za 15 minut

jesteś weryfikowany.

na przykłądzie autora[ jest odwrotnie bo ma strach przed wymuszeniem iinego myślenia-nienormalnego myslac normalnie-boi się - tak przez pierwsze 8lat ]

]


magia 2:







blchą nie można sprawdić czy ktoś spi, dowodem jest msv i "pilegnairko-psychiatra" na krześle.

zauważalna jest głębokość snu - ren też (mimika twarzy itp, uśmiech niekontrolowany].

"autor byl budzony!.,młotkiem w specyficzny sposób, z różnymi fazami rodzjem" rozwinie.

włacznik blachy to 20m ok tak mi się wydaje.

udawanie w zawziętości snu jest złe. bardzo.

zawziętość wszelaka na daną sytuacje nie zadobra.


Analiza[strach na balkonie wszelaki dla blachowc do roku wskazany po zytywny, był dzisiaj autor smie tweirdzić to nie są żarty.]


Wiara i strach przed piekłem lub innym czynnikem koncowym w innej wierze - bardzo pomaga znosci ból dla świerzego blachowca.zależy od człowieka i jego wiary charakteru.

ale zbyt duży strach w zbyt dużym bóly niewskazany.

koledzy - reakcja na słow biologiczna matka. wrażliwi, rozumiem.


krzesło mocne czajnikowe herbaciane, tylko u słabych może powodować myślenie i na pewno myslą blachowcy swierzy wtedy o braku nadzieji.



szpital psychiatryczny specjalnie ją zabiera, bo nie byłoy eektu.

Autor agresji.


zerowanie jest mocne, bardzo złe, u "mądrych" blachowców.

zerowanie jest czasmi kontrolown przez zerującyh.

zerujący momentalnie dają kontry, nie widzc że dają ból prsychiczny./

do 10 lat tak wyglada - 5 +2lat w zależnosci od człowieka/



autor ma brodę od 8 at, nigdy nie zgolił nawet jednego własa, w DZiekance w gnieznie zgolił prawie cała brode.

Raz w rzyciu. przez" zerówkowe bóle".



powroty i wahania:


powroty dzilimy na statyczne i dynamiczne.

statyczne to naprzykład powrót z zakładu psyhiatrycznegop za agresje, kótej nigdy nie był, psychiatra sie pomylił. np.

statyczne są różnego rodzaju:

mocne blachowe dwupłatowe

i

inne oraz

stbline kłmliwe emocjonalnie  stabilne - zaaintresowni, opisze.

dynamiczne: to powroty kłamliwe, są chwilowe  aby były dużo w drugą stronę mocniejsze i trzymające długo (długo bólowo0).

tak to jest z blachą.

wahania:

są różne, autor moze nazwać wahanie (drgawkei drgawke)=rozwieni potem

wahania są również spojówkoe.-rozwinie/





leczenie blachy.

jestes łysolem- z szacunkiem i wrqacasz ze oddzziału wychowawczego.

w zaleznosci od weilu czynikow np. pieniadze itrp....


robiz 35% inncyh rzeczy pozyywnych nize robiles i powracasz na kumpli i hlejesz piwo itp, prze 2 lata ale zachowujesz z35% 25%.

moze ci sie zresetowac na nowo te 25%.


jak długo np. przestępca ma trzymać swoje 25% procent (35 nie utrzyma)

z blachą lub czymś zupełnie podobnych .

5lat

10

2.


to nie jest że zawsze.

wychodzi po 5 latach ze kradzierze samochow powazniejsze.

jest uzstabliziwoany ma zajecie  itp, ale blacha  tym podbne wciaz działajka tak samo, -50% w stosunku wiezieni przykład - chodzi o przekaz.


5 utrzyma nie ma koniecznosci utrzymywac tego caly czas.

powiinie jak najbardziej, ale zwierze zawsze bedzie sie bac ognia.





zerowanie-czym jest:

narzedziem matek.

chce miec podporzadkowanych agresywch "łysoli" [z szacunkiem].

powtarzam zerowanie dla inncyh młodych blachowców do maksymalnie 8-9lat.

ma to moc zmuszająca do zmiany sposobu rozumowania - moze stworyćwariata (z łysola też - z szacunkiem)!!!.

do 9 lat.

despotka-jest niemożliwa do przekonanai - zasze zabierze i oceni moje pranie. (roziwnie) cieżko do zrozumienia w którkim opise rozwinie znacznie.

nie chodzi o pranie tylko o wszystko. o wejsce do pokoju.

niech siada na kanape. i to wciaż bedzie nie koniec. tu na kanapie zaśnie.



"te buty nie są tu gdzie być powinny" (1000 zdań różnych poda ze 100 później on już je wszystkie zna, nicym nie można autor w zdanich zskoczy)- tak powiedzał wczoraje. autor dokładnie rozpoznaje chorobe o jest zdrowy (czy je - dlaczego tak pisze bo widiz inne zachowanie narastające biologicznej chorej matki.st możliwe z autor strony udawne jako psychiatra całej schizofremi jest.). Co ma mysleć "łysol itp"z szacunkiem - moze miec mętli w głowie.[rozwinie]