anthill.txt

gdzie jest moja choroba?

Pokaz mi bo nie widzę?

gdzie jest choroba? -gdzie? 10 lat temu dziwny jesteś. sobieski kumpel 8 lat młodszy odemnie z dziekani obok pokerzysty, bardzo dziwni ci koledzy, z koszulakmi

jestes unieruchamiajac schizofremikiem agresywny- W sumie dwa razy nie wytrzymał psyhiatra ten był drugim razem, rozumiem- ja agresywny ty byłes agresywny.

udowodnie wam to.

bez narzedzie zawsze nie ten obraz dostaniesz.


to jest moja choroba-za powazny i madry jestem.


znajde chorobe.

-mozna z blacha miec kolezanke.

1. sama zaczeła

2. cos ciekawego kobieco powidziałą

3. słuchała jak głupia wszystkiego madrego o psach milkła i słuchała.

Ja tylko tak umiem mówić. zawsze tak mówiłem. inaczej nie potrafie madrze.

pokaż chorobe.


-------------------------------------------

wojsko Ryszarda brata

-sisosty i inni bronili przed wojskiem


zawsze mozna 


wojsko autora-byłem sam z kumplem.-agresja?

-------------------------------------------


gdzie jest ta renta mówi despotka ze ma ona cz ja mam rente?

wziełam żebys ne wydał. ty mi nater renty nie mozesz dac.


to po co miałes firme jak nieretowna - tak sei składa ze nierentowna i zamknałem.

po drugie ja o te druga nie staralem sie , nigdy nie bylem osobiscie po nia uwas, powiedzialem ze nie chce.

Moze fabrykowac dokumnetny-bylem u was?nie

jestem ubezwlasnowolniony nie

tego nie rozumiem- przecierz ma mam schowaną rete, mówiłas ze na papierosy brałaś kurewko. kłamstwo w kłamstwo.

koło telefonu rente 50 zł postawła 3 lat temu sie pytałem powiedziła przy kupie komputera i monitora ze rezsta na papierosy poszła.

Jest czy nie - kłamstwo w klamstwo, ja nie prosiłem nie byłem u was, nie chce.

tego nie ogarniam.-nie klamie nigdy. swiety spokojuj.

zarobic nie mam jak- na czarno mam zarabiac. stremenig nie moge wiertarka i despotka tak było. rozpierdolony laptop, ocztwiscie w mojej rodzinie w raju zawsze co 2 lata poleci przez caly dom wazon na sciane. aby puzzle były poukładane.


odsapne po tym i bede pisal program oczywiscie jak zawsze.- dalje w klamstwo.

nie wygodnie jest schabowe na pewno wygodniej niz marchewke .

ale marchewki koncza sie psyhiatrykiem. jak i praca gdziekolwiek poza domem, TO JEST MOJA CHORBA- normalnosc z blacha.



nie wieautor ale 25/75 ze raz halinke zawołła jak była w kinie z krzysztofem zmin tak twierdzic bo potem bylismy na spacerze i sowa była "tata robi lepsza" - POZNAŃ- kazda okazja - dziwka.


------------

Ania żona Ryszarda twojego brata, nigdy nie była na spacerze poza Tobą. Jak ją szanujesz chlejasz wóde.

w kurzyła sie jak w pysk ci chlaska jak rdnym w janowy byłes o oinna kobieta,

teraz mówisz jak dziecko ze ciebie nie kocha chleje sz wode - kazde imminiei to jak moja marichuana - jestess uzalezniony. To ci mói osoba która marichuane od policjanót przez 6 miesiecy brała. urodzinki i wyciaganie potem drugi poniedziałek i 250l wody.

policje na traktor ci wysłała.

do wyra 50 lat tez chce.

wolna chata 24h. sami tam jeesci dzieci na studiach.

Mogą sie kłucic ale bardziej ania.

babcie tez dzgnałs palcami az babcia podskoczyła, co robisz,

 to hct i smiesz ze miałem zawirowania.

nie wiem czemu potem tez iaełm w hct - równowaeg.


ja kobiete w domu nie z rodziny widałęm 4 razy w rzyciu +imprezy z 10 razy u mnie w domu. kolezanki itp.1997.

poza praktykantka-dzieczyna zadna kobieta


Biologiczna malowała poznokcie pod lampka ocy widziałem perfum struj - usta juz nie.

w domu nie raz w kiniei raz na imprezie - nie chciała chodzi z nim niegdzie- jedyne co mi sie w nim podobało to to ze był oszczedny.

20lat juz nie od 2001.


Dominika i Piotr

- ogladały bajki ale wiel razy w kółko te same miały ich 15 i codziinie od 8.30 do 11.30 ogladały.ogladalismy razem ja tez z wami na przestrzeni 4 lat+telewizor(tu ok)

słabo-uwazam ze rotacja bajek powinna byc ciagła.

---

tak tez mozna do czasu zainteresowania survival mars(można mnie wsadzic od razu do trumy).

-sorry kto jest bliższy słońca? Ci Aniołowe. 80 lat do wiecznosci SŁONCA, człowiek tak normalny nie myśli, o koronie królów i o słońcu. ja tak mysle. Blachowcy tak potem mysla, depresa - niewychodzenie z domu przez 7 lat czy jest normalne NIE (pomijam przypadki wielkiej ciszy a sie tym interesuje)., wiec odpowiedx blachowcu jest prosta blacha dlaczego nie masz zegarka, jest aurze u mnie normalne tak.

Dlaczego autorze skor masz blache 20 lat ja 5 podpowiedz mi-a miałes 10 dni (tak)-tam masz odpowiedź.

a moge miec depresje przecierz tak mogło by być-tak jest ale boli wiec nie masz masz ból.

Pamietaj o imieniach itp.

ok dzięki.

brak saamooceny-mam ból blachy jakbym go nie miał moze byłaby depresja.




(nieobecność zespołu depresyjnego)-dojedzmy nie wiem(czasu autro rozwinie wszystko)./ DANI dialo 3 -10 lat w chacie przed gra gabynaotr nie do tego stopnia.

uwaga na takich kolesi->zaczyna to byc choroba psychiczna.

streamowanie zobaczycie za 25 lat co sie zrobi.

---


dla innych blachowców np. pokroju helikopter z szacunkiem - jeczenie.

Despoka nie pojeczy tam.

tam jest cieżko to robic


10.00 bez stekania nie boli jeszcze pania, autor stekał. W psychiatryku nie a chciał. był nie bo raz za agresje raz z własnej woli-nigdy nie był.

a blacha mozna interpretoawac ja na wiel sposobó róniez jak niewidoczny pas, s traznik blok-milion określeń.

pomieszcznie=dentysa:


usg-"kiedy ostatnio sie Pan załatwiał" trzy razy tylko w 30 dni.

powrót i ostatnia ok była. 8 lat temu.


dziekanka jeczeni moje na 5 dni przed wyjsciem i 2 dni przed oknem z kolegami za oknem.

dlaczego nie, byc moze az tak boli ze nie mozesz nawet tego.


"

niepokój.

pytaniem na pytanie odpowiem

zolafren.

"-rozwine



strach.- sygnały karetek powoduja strach po wizytach w msv itp. dzikankach tak powoduja.

zalezy ocywiscie od charkteru blachowca, bo z szacunkiem stadionowiec bły moeze tgo nie miec-róznie.

czy jest to normale autorze-tak dlaczego a pies boi sie ognia tak.

dopowiem cos tobie młodzikau 5 lat.


różnie tam jest karetki moga byc w ilosci drzew w w lesie.



idac do kina - bac mozesz sie wielu rzeczy:

-tego że boli- a boli fizycznie;

-tego ze blacha uniemozlwiia ci patrzenie i słyszenie swaita;

-tego ze nie masz tego zegarak a zdajesz sobie z tego sprawe;

-tego ze wiesz jak sie zyje a ty masz blache i nie mozesz;

i tego że w kinie nie ogladasz filmu tylko słysz "W MEJ GŁOWIE SZUM"




automodive data creaotr to samo nie dize sie wybronic, bo blacha masz docisk.

i potem jesz schabowe.




pani nie krzyczy nie steka bratu sie wyrzalił i dusi w sobie kobiety tak maj inczej nize mezcyzni wyłdowojua emocje


A co w psychiatryku +500%. ja nigdy nie byłem dziekanka agresja (nie schizofremia Pn kolega psychiatra zdenerowwał sie poprstu na mnie);

msv-ból.




4 razy sprzedałem konto słusznie bede robił tak zgodne z prwem dlaczego

bo każde kupiłem za własne pieniadze, poza jednym (raz!)

jak nie kupijesz i botujesz nie wolno.

jak łatwo nawet blachowcowi zdac trzeb  sobie sprae blahowiec z domu nie wychdzi po mesku.





do pierwszego kłamstwa

doping tu sie rano ubiera a nie jest sei  piżamie.

despotka robiła tak ze mna 20 lat.

wyjdz z psem.

u was tak długo do utraty tchu.-potem lezymy

-mówicie tylko zawsze (radio to drugie to juz nietakie mówienie - bo przykłądowo w gdziekolwiek 9-16 nie musze w nieskończonosc słuhac radi bo m sie po prostu nie chce).

-tam nie ma nie.


pies-nie mój. wystarczyłoby dac mu spokój załatwi sie wszsytko-tak go stresuje że naet pies sie nie moze zalatwić.


wystarczy dwóch studentów z ip + po drugim krzesle ip mobilne z play. i ty jeden trzepia kase aż miło.


studenci jeden stoli jeden gracz i pokerzysta 4 stanowisko z innyc ip

skad wiesz po sam grałem na dwa krzesła. dlaczego oszukiwałes? bo nie mogłem na to patrzeć.


masz puzczenia jak kolezanki w czerwonym przyjda, abys zrozumiała że życie jest piekne.- nie wolno miec chcci popełnienia smobójstwa, prbóa nieudana to ty jezeli chama perfidna. druga to juz na pewno ty ciagla to 100%.


nie wszytko bo siedziąłem przy stole w kuchni i jadlem sniadanie z maluchami pieotem i dominika anie rozmawiał-dobry charakte. to tez przypomniłem sobie automotide data creator tak ale z pienidzy wiekszymi duzo.



jestem 100% zdrowy udownie po takiej propozycji na biurku z kluczem rzuce jak wazone mten klucz na druga czesc domu.

lub psychiatryk

to co mówiełm wczesniej


jej prawnie ten dom mozesz prawnie wszystko.

czy prawnie to zdrowo, moralnie(to nie wazne wazne- nie moralne postepownie to patologia).

zdrowo 100% zakładamy jest chory na schziofremie paranoidalna nie moze tam.

8 la rzycia jej zostało.

zły spoób myślenia.

policje 

barb ra jak ja tu zyje przecierz dobre "tylko nie barług"


od dzikanki zaczeał by c obserwowana, ALE CO z 1985 rokiem tam to sie zaczeło.

tam tez miałe zakładany pas. - to jest znecanie sie nad człowiekm przez 5 lat

pacjent najwaznieszy szpital ostatecnoac gdy zagrazy swojemu zyci nad l to potrzyczmuje .


35 lat blach broni 20 lat jej pasu.


jest zrowy woli zeby wszyscu uwierzyli ze jest zdrowy i nie miec nic komputer tak treba w weiziniu cos robic. niz rozwazyc ze 5 lat tmu nawet jaby był shcziofremikiem paranoidalnym tam przecierz mołg sma mieszkac.


telewziro Danel pierwszy raz przyszedł do mnie.


wiec moja choroba jest jedna blach za agresje bo pas jest u niej od 1985 roku.

to jest blacha też. kto od 15 lt nie rozmawia z bioogicznym ja nie żałuje do końca.


"...

chrzestna w wieku 40 lat po domu przed mnia w staniku nie musiała latac, do mojego pokoju sie puka prosze to zapamietac i sie czeka nioe 30 sekund tylko duzej jak moiwe nie to nie.

..."



tu jest balsustrada 2 razy balkonu dlaczego bo akceptacja ren2

---

jak długo mozna nie spac z blacha 1 miesiac bity pełny.


pic i je sie zawsze nie mozna umrzeć.poza 3 tygodanimi w msv tam sie ne  e i inie pise ale sa 22.00.

---

to jest moja akceptacja organizmu blachy akceptacja kukułki


04 maja do 10 czerwca tyle mozna nie spac po mantarzu kukułki

+/- 

powidziałem to nie moj pies.

za agresje.


neurologia szpital łątwa weryfikacja na 3 dni przed mozna roibc stan az mówi do chcesten nie che is do szpital tu nie ma barogu psyhiatra tak.


czy ci sie marku autorze to podba (tak) ale wedel mnie paejtn jutro niech ozdrowieje-nie mój dom nie mam pieniedzy,. w piatek  niech idzie zdrowy na dziłke.





wszystkie ksizki a jest ich z 300 sztuk i casopisam w tamtym domu komputerowe informatyczne tez, bez mojej zgody brane jak lleke, ignorancja rzuce papierem tego domu zdziwi sie.



chleb bochenki ramno moze potwierdzic borniła siosotry


"chcesz abym ci 40 lat wyprawiła" po dzikance sie zaceła Pani diagnoza.


o kim mówisz sekta jaka sekta ksiazka.

grozisz straszysz sekta,

jestes chora.


jakbym teraz nie miał blachy i 15 000 zł co bym zroibł 20 letni blachowcu taki madry jestes odpowiedz sobie na to pytanie?

nie miał blachy! nie umiem sobie tego wyobrazic



stancja ok nie ma blachy praca ok 8 godzin w psyhiatryku od blchców ok nie bo ciezko o taska prace czyli gdzie informatkiem nie mozes byc czyli180  w domu do 23 informatka blue56 rider i ea, 

piatek,soota niedziela biegabue i full inrmatyka .


ile lat 5

---np.

sam zero kontaktu nikogo nie mam i niecge tam nikogo miec

ten dom wezme od bilogicznej i biogicznego prawnie mi sie nalzt tylko dlatego tamten zapamieta do trumny. i nic wiecj nawet zapłaki 

tak zrobie z zapałka na razie nie ma na wiecje.



niezle sobie ułozyła tamten domek dla mnie, jak kobieta nie dzwiczynka tak by chciła sa takie ktre by chiały taki domek nie kazda.

wszytko moje tam wyniosła nie przewdziła mojej blachy.