W zasadzie dzięki mojemu sposobowi bibliotekę DLL można używać w każdym narzędziu programistycznym tak jakby była to biblioteka DLL napisana w tym właśnie narzędziu programistycznym.
Do tworzenia między platformowej biblioteki DLL wykorzystam bibliotekę Unmanaged Exports.
Więcej o bibliotece:
patrz tutaj (język ang.) - VISUAL STUDIO 2008
i
patrz tutaj (język ang.) - VISUAL STUDIO 2010
Zaczynamy od kodu dla VISUAL STUDIO 2008 (jest to przykład dla szablonu [templates]):
Plik szablonu (nierozpakowany w wersji zip) umieszczamy w katalogu:
C:\Users[Użytkownicy]\Nazwa użytkownika\Documents\Visual Studio 2008\Templates\ProjectTemplates\Visual C#\tutaj
Natomiast szablon pobieramy z adresu WWW:
pobierz
Teraz możemy w Visual Studio 2008 wybrać:
File->New->Project->Visual C#->My Templates->UnmanagedExportLibrary
KODY BIBLIOTEKI DLL Z WYKORZYSTANIEM SZABLONU:
KODY BIBLIOTEKI DLL Z WYKORZYSTANIEM PACKAGE MANAGER CONSOLE: [Instrukcja jak zainstalować PACKAGE MANAGER CONSOLE - tutaj]
Przykład użycia C++ BUILDER 2010:
Przykład użycia DELPHI 7:
Uwaga - jak używasz Visual Studio 2008 i mojego sposobu, biblioteka DLL po kompilacji będzie osobno dla wersji 32 bitowej i 64 bitowej w odpowiednich katalogach i tylko z nich ją należy pobierać.
Uwaga2 - jak używasz Visual Studio 2010 i mojego sposobu, biblioteka DLL po kompilacji będzie zawsze jedna w wersji zależnej od ustawień dla projektu biblioteki DLL [PATRZ TUTAJ].
Pamiętaj VISUAL STUDIO umożliwia pisanie natywnego kodu 32 i 64 bitowego.
Jednak moje dema w Delphi 7 i nawet w C++ Builder 2010 umożliwiają pisanie natywnych aplikacji tylko 32 bitowych.
Dlatego należy dla nich używać tylko 32 bitowej biblioteki DLL.
Dopiero od RAD Studio XE (C++ Builder XE) możliwe jest pisanie natywnego kodu 64 bitowego.
Ale o tym innym razem w innym post-cie (poświęconym tylko opisaniu produktów firm: Borland, CodeGear i Embarcadero).
Uwaga2 - jak używasz Visual Studio 2010 i mojego sposobu, biblioteka DLL po kompilacji będzie zawsze jedna w wersji zależnej od ustawień dla projektu biblioteki DLL [PATRZ TUTAJ].
Pamiętaj VISUAL STUDIO umożliwia pisanie natywnego kodu 32 i 64 bitowego.
Jednak moje dema w Delphi 7 i nawet w C++ Builder 2010 umożliwiają pisanie natywnych aplikacji tylko 32 bitowych.
Dlatego należy dla nich używać tylko 32 bitowej biblioteki DLL.
Dopiero od RAD Studio XE (C++ Builder XE) możliwe jest pisanie natywnego kodu 64 bitowego.
Ale o tym innym razem w innym post-cie (poświęconym tylko opisaniu produktów firm: Borland, CodeGear i Embarcadero).
Pliki do pobrania:
1. Źródła - C# (VISUAL STUDIO 2008) (kody źródłowe DLL)
-pobierz
2. Źródła - C# (VISUAL STUDIO 2010) (kody źródłowe DLL)
-pobierz
3. DEMO - C++ Builder 2010 (z DLL od VS 2008)
-pobierz
4. DEMO - C++ Builder 2010 (z DLL od VS 2010)
-pobierz
5. DEMO - DELPHI 7 (z DLL od VS 2008)
-pobierz
6. DEMO - DELPHI 7 (z DLL od VS 2010)
-pobierz
1. Źródła - C# (VISUAL STUDIO 2008) (kody źródłowe DLL)
-pobierz
2. Źródła - C# (VISUAL STUDIO 2010) (kody źródłowe DLL)
-pobierz
3. DEMO - C++ Builder 2010 (z DLL od VS 2008)
-pobierz
4. DEMO - C++ Builder 2010 (z DLL od VS 2010)
-pobierz
5. DEMO - DELPHI 7 (z DLL od VS 2008)
-pobierz
6. DEMO - DELPHI 7 (z DLL od VS 2010)
-pobierz
GITHUB - ŹRÓDŁA WSZYSTKICH PLIKÓW:
Patrz tutaj
Patrz tutaj
Brak komentarzy - Zabacz wszystkie komentarze.
Prześlij komentarz